نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل ۸۸ و قبل از آن در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، گفت: در فاز نخست طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با توجه به اینکه تسهیلات بانکی فراهم نشده است طرح به صورت نقدی اجرا می شود و تاکسی‌های فرسوده مدل ۸۸ و پایین‌تر می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد در جمع خبرنگاران از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج خبر داد و اظهار کرد: توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی تاثیر به سزایی در کاهش و روانسازی ترافیک سطح شهر خواهد داشت.

وی افزود: یکی از راهکارهای ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بحث نوسازی این ناوگان است.

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر سنندج، عنوان کرد: تردد تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر علاوه بر آلودگی زیست محیطی باعث نارضایتی شهروندان هم شده است.

جمشیدنژاد اضافه کرد: در فاز نخست طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده، با توجه به اینکه تسهیلات بانکی فراهم نشده است طرح به صورت نقدی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی‌های فرسوده مدل ۸۸ و پایین‌تر می‌توانند با مراجعه به واحد تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری واقع در خیابان انقلاب در این طرح ثبت نام کنند.

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تصریح کرد: خودور سواری پژوه ۴۰۵ به عنوان تاکسی جدید به رانندگان تحویل داده خواهد شد.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: قیمت تاکسی جدید به صورت نقدی ۶۵ میلیون تومان است که براساس قیمت روز کارخانه اخذ خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: مدت زمان تحویل خودروی نو به متقاضی از زمان ثبت نام و تکمیل پرونده از ۱۵ روز تا حداکثر ۳۰ روز کاری طول خواهد کشید.

منبع: ایسنا

کد خبر 402928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.