افراد به دنبال پارتی کلفت‌تر در شورا هستند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اکثر ادارات و از جمله شهرداری شیراز، دچار آفت پارتی بازی بوده و در این دو سال گذشته، وضعیت به مراتب بدتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمدرضا دستغیب در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه تنها کارمندانی در شهرداری ارتقا می‌یابند که پارتی داشته باشند، اظهار کرد: پارتی بازی رونق می‌گیرد و افراد سو استفاده کننده، به دنبال پارتی‌های کلفت‌تر، در شورا یا در نهادهای قدرت هستند.

وی با بیان اینکه اکثر ادارات و از جمله شهرداری شیراز، دچار این آفت بوده و در این دو سال گذشته، وضعیت به مراتب بدتر شده است، افزود: چگونه است که یک کارشناس باید همیشه کارشناس باقی بماند و هیچ ارتقا شغلی نداشته باشد؟ و فردی تازه وارد به شهرداری، بدون داشتن سابقه مدیریتی و تجربی، در بالاترین رده‌های مدیریتی شهرداری منصوب شود؟

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: شاهد انتصابات بی ضابطه، حتی بدون شرایط احراز توانمندی‌های لازم در سازمان بزرگ شهرداری شیراز و شاهد قربانی شدن نیروها و پرسنل خدوم و نجیب شهرداری هستیم و بی‌ثباتی مدیریتی در شهرداری کاملا مشهود است.

کد خبر 402913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.