حواشی لغو بازی بسکتبال ذوب آهن و شهرداری گرگان ادامه دارد

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: به دلیل اینکه تعویق بازی ذوب آهن و شهرداری گرگان درخواست فدراسیون بوده است، احتمال تجدید نظر کمی در خصوص باخت فنی ذوب آهن وجود دارد.

مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مصاف بسکتبال معوقه ذوب آهن و شهرداری گرگان که باخت فنی ذوب آهنی ها اعلام شد، اظهار کرد: این مصاف که بازی معوقه ای از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بود قرار بود پنجشنبه هفته گذشته -۲۸ آذرماه- برگزار شود که به دلیل تعویق پرواز گرگانی‌ها ۲۴ ساعت عقب افتاد.

وی افزود: تعویق ۲۴ ساعته بازی صبح همان روز از طریق تماسی از سمت مسئول برگزاری بازی‌ها به باشگاه ذوب آهن اعلام شد، اما این باشگاه دوباره در ساعت بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

دبیر فدراسیون بسکتبال در پاسخ به اینکه چرا باید تعویق یک بازی رسمی از طریق نامه نگاری انجام نشود، گفت: به دلیل اینکه این تماس نه از طریق کارکنان فدراسیون بلکه از سمت شخص برگزار کننده بازی‌ها بوده است، نیازی به نامه نگاری دیده نشده است! 

وی در پاسخ به اینکه سوال مبنی بر اینکه تعویق پروازها باعث تعویق بازی‌ ها می شود یا خیر؟، افزود: در خصوص این بازی گرگانی ها شرایط خود را به ما توضیح دادند و ما تصمیم به لغو بازی گرفتیم و در شرایط مشابه نیز ما به باشگاه میهمان پیشنهاد لغو بازی را می دهیم، اما ذوب آهن حاضر نشد دیدار خودش با شهرداری گرگان را به تعویق بیاندازد.

عماری در خصوص رفتار باشگاه ذوب آهن در پاسخ به لغو بازی اضافه کرد: ذوب آهن بعد از تعویق ۲۴ ساعته بازی نه تنها در روز جمعه در ورزشگاه حاضر نشدند، بلکه درب های ورزشگاه را بستند و به همین دلیل تیم گرگان در کنار خیابان ساعاتی منتظر ماند. 

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان برگشت باخت فنی که به ضرر ذوب آهن اعلام شده است، وجود دارد؟ تصریح کرد: به دلیل اینکه تعویق بازی ذوب آهن و شهرداری گرگان تصمیم و درخواست فدراسیون بوده است، احتمال تجدید نظر کمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون بسکتبال جانبداری می‌کند/ دنبال تقابل با کسی نیستم

داستان عجیب یک دیدار معوقه بسکتبال!

کد خبر 402878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.