دستگیری فردی که با سوزاندن لاستیک‌ هوای بوشهر را آلوده می‌کرد!

فرد متخلفی که با سوزاندن لاستیک‌های مستعمل و دپو شده، باعث آلودگی هوای شهر بوشهر می شد، دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: فرد متخلفی که با آتش زدن لاستیک های دپو شده در منطقه ساحلی بوشهر باعث آلودگی هوای شهر می شد، پس از اطلاع دوستداران محیط زیست و حضور در محل تخلف، دستگیر شد و پرونده متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

حسین یگانه عنوان کرد: روز اول دی ماه پس از اطلاع و مشاهده دود و آلودگی هوا در محل موردنظر حضور یافتیم و با حجم زیادی از لاستیک‌ها و سیم‌های سوخته مواجه شدیم که فردی نیز در حال جمع آوری سیم‌ها بود، سپس از وی جویا شدیم که لاستیک‌ها را چه کسی سوزانده، که وی شخص متخلف را معرفی نمود. سپس از فرد متخلف جویا شدیم که دلیل سوزاندن لاستیک‌ها چه بوده، که وی نیازمند بودن خود را به سوزاندن لاستیک‌ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از پرس وجو از فرد مذکور، تخلف وی قطعی شد و فرد متخلف هم پذیرفت که سوزاندن این لاستیک‌های دپو شده باعث آلودگی هوای بوشهر گردیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، در جریان تشکیل این پرونده تخلف، این نکته قابل توجه بود که ماموران شهرداری نیز به وظایف خود آگاه باشند و در آشنا ساختن شهروندان نسبت به فعالیتهای قانونی که می توانند در سطح شهر انجام دهند و شهروندان را نسبت به حفظ محیط زیست آگاه سازند.

کد خبر 402855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.