پیام تشکر تهیه کننده مستند «خارجی» از معاون شهردار اصفهان

مالک شیخی تهیه کننده و کارگردان فیلم مستند "خارجی" که در سومین جشنواره ملی مستند تلویزیون برگ زرین و دیپلم افتخار بخش نیمه بلند را توسط "محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان" دریافت کرده از حضور این مقام مسئول تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین جشنواره تلویزیونی مستند روز گذشته با حضور علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما و محمد عیدی، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان، مدیران ارشد  و جمعی از هنرمندان تلویزیون و رسانه با معرفی برگزیدگان سه بخش فیلم، عکس و مستندنگاری در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما به کار خود پایان داد.

در این مراسم محمد عیدی  تندیس برگ زرین و دیپلم افتخار بخش نیمه بلند را به مالک شیخی و بهناز رفائیل زاده مستندسازان اصفهانی مستند "خارجی" اهدا کرد و شیخی در پیامی که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده است از حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تشکر کرد در این پیام آمده است:

"نامت بلند خداوند

اختتامیه جشنواره ملی فیلم مستند برای تیم ما شب با شکوهی بود. باشکوه بودن این شب برای ما که تندیس جشنواره آن هم برترین فیلم نیمه بلند از نگاه مردم را به خود اختصاص داده بودیم قطعاً طبیعی است اما این همه ماجرا نیست و دلیل دیگری نیز وجود دارد که مزید بر علت است.

اینکه در حضور همه منتخبین از استانهای مختلف، یکی از مسئولین فرهنگی شهر اصفهان با همه مشکلات، سختی راه و مشغله هایی که دارد در مراسم حاضر می شود تا از فیلمی که در بستر اصفهان و در مورد یکی از مفاخر علمی اصفهان تولید شده تجلیل کند، نشان از رصد و درک صحیح او از مقوله فرهنگ و هنر دارد.

دکتر محمدجواد عیدی را می گویم. هم او که حتی منتقدان اندکش نیز به معرفت و دانش عمیق او ایمان دارند. مسئولی که جایگاه تولیت فرهنگ و هنر را به خوبی می شناسد، ولو برای کمترینی چون من، که عضو کوچکی از این جامعه هستم و همواره در شاگردی ایشان کوشیده ام.

لذا بر خود لازم دانستم از طرف تیم مستند «خارجی» و دکتر رحمت الله قدیمی چرمهینی که سوژه این فیلم بود و ایشان نیز در این مراسم تقدیر شد، مراتب قدردانی خود را از شهرداری اصفهان، به ویژه استاد، دوست و برادر گرانقدرم دکتر محمدجواد عیدی اعلام نموده و سلامتی ایشان در راه خدمت به فرهنگ و هنر این مرز و بوم را آرزو نمایم.

مالک شیخی
تهیه کننده فیلم مستند خارجی"

کد خبر 402853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.