معلمان نقش تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

فرماندار خوانسار با بیان اینکه نقش معلمان در عرصه‌های مختلف پررنگ است، گفت: دبیران نقش تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور کمالی امروز (چهارشنبه) در جلسه پرسش و پاسخ در جمع معلمان و فرهنگیان شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: مشکلات معلمان قابل درک است اما در شرایط کنونی که کشور دچار تحریم است انتظار داریم که معلمین به بُعد معنوی بیشتر از  بُعد مادی توجه داشته باشند.

وی گفت: جامعه‌ای که درسیاست، اقتصاد، مدیریت و مسائل اجتماعی دبیران کارآمد داشته باشد موفق تر است زیرا آموزش وپرورش ناکارآمد افراد موفقی را برای جامعه پرورش نمی‌دهد.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه نقش معلمان در عرصه‌های مختلف پررنگ است، افزود: دانش‌آموزانی  که شما معلمان تعلیم می‌دهید با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند بنابراین دبیران نقش تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری دارند.

وی گفت: دشمن سعی در مطرح کردن حضور حداقلی مردم در انتخابات دارد که این دوره انتخابات کمی متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته است و باید هوشیارانه تر واردعمل شویم.

کمالی تصریح کرد: امروز دولت مورد هجمه قرار گرفته که غیرمنصفانه است، دولت خدمات برجسته‌ای دارد و حتی با وجود شرایط تحریم حقوق کارکنان به موقع مقرر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تراز تجاری دولت مثبت است و مرام دموکراسی در دنیا احترام به آرای مردم تا پایان دولت است، افزود: سال گذشته ٢٥ قلم کالای اساسی در اختیار مردم قرار داد و از بانک توسعه و بانک‌های جهانی استقراض نداشته است.

کد خبر 402843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.