یک اتوبوس گزینه برای سپاهان!

ششصد و پنجاه یکمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و نود و چهارمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یک اتوبوس گزینه برای سپاهان" عنوان نخست رسانه "صدای سپاهان" است که اختصاص به ادعای برخی از رسانه ها دارد . در روزهای گذشته با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، برخی از رسانه های دست بکار شدند و از برخی بازیکنان به عنوان بازیکن جدید  احتمالی زردپوشان نام میبرند.در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان آمده است:
سینا مریدی،علیرضا علیزاده، طیبی، پژمان منتظری،میلاد فخرالدینی، سعید عزت اللهی، مهدی ترکمان، بازیکن کره ای، بازیکن استرالیایی و... اینها نام هایی هستند که در روزهای اخیر از سوی رسانه ها به عنوان گزینه های احتمالی خریدهای زمستانی زردها مطرح شده اند. باید منتظر ماند و دید در نهایت کدامیک از اینها و شاید نام هایی دیگر حضورشان در ارتش زرد مسجل می شود.چیزی که مخشصه اینست که امیدوار باشیم با خریدهای زمستانی،سپاهان به مراتب چهره ای خوفناک تر از حالا به خود بگیرد.
 

"اینقدر به داوران حمله نکنید" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت های مهدی کیانی کاپیتان سپاهان دارد . کیانی به شدت از هجمه های وارد شده به داوران انتقاد کرده است و میگوید که اشتباهات داوری کاملا سهوی است.

"بازیکنی از کره جنوبی خیلی نزدیک به سپاهان" و "۷ دی برای قهرمانی نیم فصل اماده شویم" عناوین پایانی این رسانه است که اختصاص به احتمال حضور بازیکن کره در سپاهان و دیدار سپاهان-صنعت نفت آبادان دارد. 

"علت ناکامی هایمان؟  دلایلش زیاد است" عنوان نخست رسانه " سبز سبزم" است که اشاره به صحبت ها حمید بوحمدان بازیکن ذوب آهن دارد.
حمید بوحمدان بازیکن ذوب آهن در گفت‌وگویی ، در ارتباط با نتایج ضعیف ذوب آهن در نیم‌فصل اول گفته: قبل از شروع لیگ در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و خیلی امیدوار بودیم که لیگ برتر را هم خوب شروع کنیم. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و دلایل زیادی باعث شد تا نتیجه نگیریم، از این اتفاق هم خیلی ناراحت هستیم و برای ما بد بود که چنین نتایجی بگیریم.

"سرمربی ذوب آهن احتمالا پنجشنبه معرفی می شود" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت های جمشیدی سخنگوی ذوب آهن دارد.

"شکایت ذوب آهن از رشید مظاهری صحت ندارد"  و "تارتار؟ابراهیم زاده ؟ تقوی؟ منتظر میمانیم" عناوین پایانی این رسانه است.

کد خبر 402825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.