علی ناظم زاده سخنگو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان شد

عضو شورای مرکزی حزب عدالت و آزادی به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان انتخاب شد.

محسن باستانی، عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تایید این خبر اظهار کرد: آقای حیدرعلی حجتی به دلایلی مایل نبودند به عنوان سخنگو در شورای هماهنگی فعالیت کنند به همین دلیل از سمت خود کنار رفتند و آقای نظام زاده به عنوان جایگزین ایشان به عنوان سخنگو فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: آقای حجتی به عنوان نماینده انجمن اسلامی معلمان به عنوان عضوی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان به کار خود ادامه خواهند داد.

انتخاب ناظم زاده سرآغازی برای حضور جوانان در بدنه اصلاحات اصفهان

حیدرعلی حجتی، سخنگوی سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به عنوان نماینده انجمن اسلامی معلمان سالها در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان حضور داشتم و چندین دوره به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه این شورا انتخاب شدم.

وی افزود: اخیرا به دلایلی از نمایندگی انجمن اسلامی معلمان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان انصراف دادم و از همین رو به دلیل عدم حضور در شورای هماهنگی نمی توانم در سمت سخنگوی این شورا فعالیت کنم.

سخنگوی سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان افرادی را برای انتخاب به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی در صحن علنی معرفی می کنند و پس از برگزاری انتخابات، سخنگوی جدید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تعیین می شود.

حجتی در واکنش به انتخاب علی ناظم زاده به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی، گفت: علی ناظم زاده در دوره های پیش نیز برای سخنگویی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کاندیدا بود. امید است انتخاب شایسته ناظم زاده سرآغازی برای حضور و اثرگذاری بیشتر جوانان در بدنه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان باشد.

کد خبر 402816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.