بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: حوزه حمل و نقل عمومی با وجود امکانات اندک و ساختار محدود، خدمات ارزنده‌ای را در سطح شهر گلپایگان انجام می‌دهد، البته تا پایان امسال با برگزاری برنامه‌های جدید در حوزه ترافیک شاهد تغییرات بهتری در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده امروز در مراسم تجلیل از کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری گلپایگان با اشاره به هفته حمل و نقل، اظهار کرد: ۲۶ آذرماه سال ۶۱ و در زمان جنگ تحمیلی که حدود یکصد کشتی حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بود و بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی و تهدید کشتی‌ها از سوی عراق موجب نگرانی مسئولان کشور شد.

وی افزود: امام(ره) در پیامی تاریخی، کامیون‌داران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع‌تر کشتی‌ها فراخواند و کشور شاهد بسیج عمومی کامیون‌داران انقلابی در حوزه حمل و نقل شد.

شهردار گلپایگان گفت: برای ماندگاری این جهاد مردمی سال ۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و با هدف آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه مهم حمل و نقل ۲۶ آذر ماه به عنوان " روز حمل و نقل و رانندگان" نامگذاری شد.

شکرزاده افزود: حوزه حمل و نقل شریان اصلی کشور است و علی رغم تمام مشکلات، جایگاهی مهم و نقش پویایی در اقتصاد ملی دارد.

وی تصریح کرد: حوزه حمل و نقل عمومی با وجود امکانات اندک و ساختار محدود، خدمات ارزنده‌ای را در سطح شهر گلپایگان انجام می‌دهد، البته تا پایان امسال با برگزاری برنامه‌های جدید در حوزه ترافیک شاهد تغییرات بهتری در این زمینه خواهیم بود.

شهردار گلپایگان شاخص‌ترین رویکرد در این زمینه را انجام اصلاحات در ورودی شهر از سمت خوانسار و پنج‌راهی ورودی  روستاهای دُر و تیکن به جاده شرکت زراعی دانست و گفت: تابلوهای شهری و طرز نصب آن‌ها نیاز به بازنگری دارد، زیرا وقتی صحبت از جذب گردشگر می‌شود همه جای شهر باید بی‌نقص باشد.

شکرزاده ادامه داد: معابر، خیابان‌ها، گذرگاه‌ها، ورودی‌های شهر و اماکن تاریخی نیازمند به‌روز رسانی است و نواقص‌ تابلوهای آن‌ها باید برطرف شود.

شهری آرام با حمل و نقل ایمن

در ادامه حسین زاهدی، رییس شورای شهر گلپایگان اظهار کرد: اگر قرار است شهر آرام باشد باید حمل و نقل ایمنی داشته باشد و این مهم جز با تفکر علمی و تلاش مستمر محقق نخواهد شد.

وی گفت: افرادی که در حوزه ترافیک شهری گلپایگان مشغول هستند علم و عمل را توأم با هم دارند.

رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان افزود: پس از افزایش نرخ بنزین با مدیریت خوب این حوزه هیچ تنشی در بین رانندگان مشاهده نشده است.

کد خبر 402814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.