جمعه بارش‌های زمستانی در اصفهان آغاز می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: روز جمعه با ورود سامانه ناپایدار، بارش برف و باران را به ویژه غرب استان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز جوی پایدار در استان اصفهان حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان امروز به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط الودگی هوا و انباشت آلاینده های جوی تا امشب در اصفهان ادامه دارد، افزود: فردا پنجشنبه با نزدیک شدن  سامانه ناپایدار به استان به تدریج از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه شدت فعالیت این موج بارشی در مناطق غربی استان و به صورت بارش برف پیش بینی می شود، اضافه کرد: بارش باران را در بیشتر مناطق استان به ویژه کلانشهر اصفهان در روز جمعه شاهد خواهیم بود.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 402811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.