تیر دروازه، دشمن مادریدی‌ها!

سه ضربه‌ای که کروس، ناچو و یوویچ در بازی برابر اتلتیک بیلبائو به تیر دروازه این تیم زدند، یازدهمین ضربه سفید پوشان مادرید به تیر دروازه حریفان در این فصل رقابت‌های لالیگاست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شاید واقعاً کسانی که به خرافات عقیده داشته باشند، اتفاقات بازی رئال و بیلبائو را چیزی بیشتر از رویدادهای ساده تلقی کنند. هر چه قدر که تیم زیدان تلاش می‌کرد، تلاش‌های کهکشانی‌ها به در بسته یا شاید بهتر است بگوییم، به تیر دروازه برخورد می‌کرد.

در بازی دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو که در پایان با نتیجه ۰-۰ مساوی به پایان رسید، یاران مادریدی فرصت‌های بسیاری را برای گلزنی از دست دادند. در دیداری که هر جا اونای سیمون، دروازبان بیلبائو، نمی‌توانست توپ‌ها را مهار کند، تیر دروازه وارد عمل می‌شد! در این دیدار مادریدی‌ها سه بار دروازه حریف خود را به لرزه درآوردند ولی در پایان نتوانستند پیروز میدان باشند.

کهکشانی‌ها در این دیدار ۲۰ شوت به سمت دروازه حریف خود روانه کردند که از این میان، ۱۰ شوت در چهارچوب بیلبائو بود. همچنین ضربات کروس، ناچو و یوویچ با برخورد به تیر، وارد دروازه نشدند تا رئالی‌ها درمجموع این فصل برای یازدهمین بار تیر دروازه حریف را نشانه گرفته باشند. فقط تیم اوساسونا با ۱۴ ضربه به تیر آمار بیشتری دارد. در این زمینه شانس بیشتر با بارسایی ها و اتلتیکویی ها یار بوده و آن‌ها به ترتیب پنج و هفت بار تیر دروازه حریفان را به لرزه انداخته‌اند.

با در نظر گرفتن آمار ضربات به تیر دروازه، رئال مادرید تاکنون ۹ امتیاز به این خاطر ازدست‌داده است. با اضافه شدن کمی شانس به کاروان مادریدی‌ها، آن‌ها می‌توانستند دو امتیاز بیشتر در بازی برابر وایادولید (۱-۱)، ویارئال (۲-۲)، بارسا (۰-۰) و بیلبائو (۰-۰) به دست بیاورند. همچنین یک امتیاز نیز در بازی برابر مایورکا (شکست ۱-۰) از دست رفت.

از لحاظ آمار بازیکنان، بنزما بدشانس‌ترین بازیکن رئال بوده است و تاکنون پنج ضربه به تیر دروازه حریفان زده است.

از سوی دیگر، تنها یک بار تیر دروازه رئالی‌ها در این فصل به صدا در آمده است. در بازی برابر آلاوز که در نهایت با برتری ۲-۱ رئالی‌ها به پایان رسید، یاران آلاوز یک شوت به تیر دروازه رئالی‌ها زدند.

کد خبر 402782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.