ابراز نگرانی آیت‌الله جنتی از وضعیت آلودگی هوا

دبیر شورای نگهبان، در جلسه شورای نگهبان گفت: آلودگی هوا مشکلات زیادی را برای عموم مردم به ویژه بیماران و افراد سالخورده ایجاد کرده که انشاالله مسئولان نه فقط به شکل مقطعی بلکه راهکار دائمی برای حل این معضل پیدا کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان گفت: الان در مقطع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم و همکاران ما تا اواخر شب مشغول رسیدگی به پرونده‌های ثبت‌نام‌کنندگان بر اساس مستندات هستند.

وی افزود: بررسی شکایات و صلاحیت‌ها آنهم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت‌فرساست که البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه هفته گذشته آزمون کتبی داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با دعوت از ۲۷۲ نفر انجام شد و الان در مرحله تصحیح اوراق امتحانی داوطلبان هستیم.

کد خبر 402780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    اقای جنتی گرامی باید جلوی ساخت و سازهای بی رویه را گرفت حمل و نقل عمومی ارزان و با کیفیت در اختیار مردم قرار داد کیفیت بنزین باید افزایش پیدا کند. باید جلوی قطع درختان و تبدیل باغات به برج و پاساژ را گرفت. از شما عاجزانه در خواست داریم برای حفظ ایران زیبا اجازه ندهید که پول محوریت هر اقدام و فعالیتی قرار بگیره و ما نتوانیم میراث خوبی برای ایندگان جز الودگی و بیماری باقی بگذاریم.