بهینه‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک

شهردار اراک گفت: تامین و آموزش نیروی انسانی متخصص نیاز مبرم شهرداری است که لازم است همکاری سازنده و مطلوبی با سازمان شهرداری های کشور در این خصوص داشته باشیم.

محمدکریم شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جلسه مشترکی که با قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، اظهار کرد: از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتظار حمایت بیشتری داریم.

وی افزود: تامین و آموزش نیروی انسانی متخصص نیاز مبرم شهرداری است که در این راستا باید همکاری سازنده و مطلوبی با سازمان شهرداری های کشور در این خصوص داشته باشیم.

شهردار اراک با بیان اینکه ۲۳۰ هزار وسیله نقلیه و خودرو در اراک وجود دارد که پنج برابر استاندارد جهانی سوخت مصرف می‌کنند و ۴۰۰ برابر استاندارد جهانی آلایندگی دارند، گفت: روزانه ۴۵ هزار وسیله نقلیه از کمربندی‌های شمالی و جنوبی اراک تردد می‌کند که عمدتا وسایل نقلیه سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: اراک دارای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس است که ۵۰ دستگاه از این تعداد گازوئیل سوز بوده و هر سه ماه یک بار باید معاینه فنی صورت بگیرد.

به گزارش ایمنا در جلسه مشترک قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهردار اراک که در محل سازمان شهرداری ها کشور برگزار شد، تداوم همکاری‌های فی مابین در جهت مدرن سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک از جمله توافقات صورت گرفته در این نشست بود.

همچنین قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای بهینه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خرید اتوبوس‌های جدید در شهر اراک قول مساعد داد.

کد خبر 402765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.