نصب سردیس «شهید مصطفی ردانی‌پور» در چهارراه هشت بهشت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب سردیس سردار شهید ردانی‌پور در چهارراه هشت بهشت خبر داد و گفت: این سردیس از جنس برنز است که توسط هنرمند فرهیخته «جعفر نجیبی» ساخته شده است.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، سردیس شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی‌پور با همکاری شهرداری منطقه چهار اصفهان در این منطقه نصب شده است.

وی تصریح کرد: سردیس سردار شهید ردانی پور از جنس برنز است که توسط هنرمند فرهیخته «جعفر نجیبی» ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتفاع سردیس شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی‌پور ۷۰ سانتی متر است، ادامه داد: این سردیس در خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت نصب شده که دلیل انتخاب این مکان نزدیک بودن به محل سکونت آن شهید بزرگوار بوده است.

به گزارش ایمنا، شهید روحانی سیدمصطفی ردانی‌‎پور از مؤسسان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) و فرمانده قرارگاه فتح بود که روزهای زیادی پا به پای شهید حاج حسین خرازی و شهید حسن باقری در جبهه‌های حق علیه باطل جنگید و پس از دوبار مجروحیت برای بار سوم از ناحیه دست دچار معلولیت شد، اما همچنان در عملیات‌ها شرکت می کرد و سرانجام در عملیات والفجر ۲ به وصال محبوب نائل شد و ردای شهادت پوشید.

کد خبر 402732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.