ارائه بیش از ۴ هزار پیشنهاد در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با تاکید بر اهمیت توجه به مشارکت کارکنان یک سازمان در توسعه و برنامه ریزی بهتر آن از طریق نظام پیشنهادات گفت: براین اساس از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از چهار هزار پیشنهاد در حوزه های مختلف مدیریت شهری ارائه شده است.

به گزارش ایمنا، شهریار آل شیخ در مراسم اختتامیه جشنواره نظام پیشنهادات شهرداری مشهد اظهار کرد: نظام پیشنهادات در بسیاری از سازمان‌های کشورهای مختلف جهان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در شهرداری مشهد از سوی همکاران در بخش‌های مختلف حدود دو هزار و ۵۹۰ پیشنهاد دریافت شد که این رقم امسال تاکنون به بیش از چهار هزار پیشنهاد افزایش داشته است، تصریح کرد: همچنین یک هزار و ۱۲۵ پیشنهاد در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از سوی همکاران به جشنواره نظام پیشنهادات ارائه شده که توسط ۳۴ کارگروه تخصصی بررسی شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با بیان اینکه نظام پیشنهادات یک چرخه سه مرحله‌ای است، اظهار کرد: مرحله اول ارزیابی پیشنهادات و شناسایی پیشنهاداتی است که تکراری نبوده و قابلیت اجرا دارند که به این مرحله آزمون پویایی سیستم نیز گفته می شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم در نظام پیشنهادات استقرار پیشنهادات و مرحله سوم نیز استقرار پیاده سازی است که در این میان انتخاب هوشمندانه پیشنهادات در چهارچوب استراتژی و اهداف یک سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

آل‌شیخ افزود: در مجموع گام اول پویایی سیستم، گام دوم پذیرش پیشنهاد توسط سیستم و گام سوم اجرایی کردن پیشنهادات در چهارچوب نیازهای سازمان است که همین گام ها در نظام ایده و تعامل با شهروندان، نخبگان و کارشناسان برای ارائه ایده جهت توسعه شهر باید مد نظر قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: معتقدیم که ایده ها در قالب چالش و مسئله بروز پیدا می کنند و این چالش و مسئله است که چرخه های ورودی ایده‌های نوآورانه به حساب می‌آیند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اینکه مردم هوشمند، حکمروایی هوشمند و حمل و نقل هوشمند بخشی از ساحت های تعریف شهر هوشمند است اظهار کرد: زیرساخت های ارتباط را محور شهر هوشمند می دانند که در دو سال گذشته چرخه نوآوری نیز به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر مشهد به عنوان شهر یادگیرنده به دنبال تحقق شهری بدون بی سواد است و در کنار آن به عنوان شهری خلاق، به دنبال اکوسیستمی پویاتر برای شهر هوشمند است زیرا معتقدیم جامعه خلاق است که باعث رشد و ارتقاء زندگی شهری می شود.

به گزارش ایمنا، دراین مراسم ۲۰ نفر از پیشنهاد دهنگان برتر تقدیر شدند.

کد خبر 402729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.