کارگاه‌های کوچک اطراف شهرها می‌تواند برای شهرداری‌ها درآمد ایجاد کند

شهردار تبریز پیشنهاد اجرای طرح‌های «فلاحتی فراغتی» در حریم شهرها را مطرح کرد و گفت: اجرای این طرح می‌تواند محل درآمدی برای شهرداری‌های استان به خصوص در شهرهای کوچک باشد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌ باهر در نشست مشترک با شهرداران استان که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح‌های «فلاحتی فراغتی» در حریم شهرها شامل طرح‌هایی است که شهرداران می‌توانند در حریم شهرها به عنوان طرح‌های سرمایه گذاری و صنعتی اجرا کنند و در شهرهای کوچک نیز امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به ایجاد لکه‌های صنعتی و تفریحی در حریم شهرها افزود: کارگاه‌های کوچک در اطراف شهرها، اشتغال و تولید زیادی دارند که می‌تواند برای شهرداری‌ها درآمد ایجاد کند.

شهین‌ باهر از بافت‌های فرسوده و حریم شهرها به عنوان محل درآمدی برای شهرهای نسبتا بزرگ نام برد و گفت: اگر شهرداری‌ها را تقویت کنیم که خدمات خوبی به مردم ارائه دهند مطمئن باشید مردم هم از دولت رضایت خواهند داشت؛ اگر مردم از شهرداری راضی باشند، از دولت هم راضی هستند چراکه مردم، دولت و شهرداری را جدا از یکدیگر نمی‌دانند.

شهردار تبریز خواستار نگاه مثبت دستگاه‌های دیگر به شهرداری شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی مثل دارایی و بیمه که با شهرداری‌ها کار می‌کنند، نگاهی توام با خساست به شهرداری دارند.

کد خبر 402724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.