تعیین مناطق هدف بازآفرینی در میبد

شهردار میبد از تعیین سه منطقه تاریخی، مهاجرپذیر و محروم این شهر برای اجرای طرح‌های بازآفرینی خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی با بیان اینکه معلاملات جزء و متوسط شهرداری از ۲۶ میلیون تومان تا ۲۶۰ میلیون تومان درجه‌بندی شده  است، اظهار کرد: در استعلامی که انجام می‌شود با حضور پنج تا شش شرکت و اعضای کمیسیون معاملات متشکل از نماینده شورا، شهرداری و حراست مناقصه برگزار و در سمانه ستاد ثبت می‌شود.

وی گفت: در مناقصه از سراسر ایران شرکت می‌کنند و الزامی ندارد که شرکت کننده در مناقصه فقط اهل میبد باشد و طبق مقررات قرارداد با شرکت پیشنهاد دهنده، کمترین قیمت که پروژه را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان به اتمام برساند منعقد می‌شود.

شهردار میبد با اشاره به طرح بازآفرینی این شهر، تصریح کرد: ستاد بازآفرینی در حوزه‌های بهداشت و درمان، بازسازی و بهسازی معابر و ... فعالیت می‌کند؛ در سال ۹۶ ستاد بازآفرینی استان و شرکتی که زیر نظر وزارت راه و شهرسازی است به ترتیب سه منطقه محروم، تاریخی و مهاجرپذیر علی‌آباد، میبد بالا و میبد پایین و شهیدیه را به عنوان مناطق هدف بازآفرینی انتخاب کرد که سالانه ۵۰۰ تن قیر به هر یک از آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

تقوی اضافه کرد: انتخاب پیمانکار و تحویل قیر به عهده اداره کل راه و شهرسازی استان یزد است و شهرداری میبد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای پخش هر ۵۰۰ تن و زیرسازی آن هزینه می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 402718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.