یاوران شورا در اداره بهتر شیراز کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: توقع داریم یاوران شورا به ما کمک کنند تا شاهد افزایش مشارکت عموم شهروندان در اداره‌ بهتر شهرمان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالرزاق موسوی در نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار با نمایندگان یاوران شورای مناطق یازده‌گانه شیراز با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان و توجه به دیدگاه‌های مردمی در اداره شهر، اظهار کرد: فلسفه وجودی شورا، تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم و همچنین جلب مشارکت شهروندان است و در همین راستا یاوران شورا نقش حلقه واسطه شهروندان و نمایندگان آنها در شورا را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به بازنگری در نوع فعالیت یاوران شورای شهر شیراز، افزود: برای سهولت در ارتباط اعضای شورا و عموم شهروندان، از هر منطقه 3 نفر و در مجموع 33 نفر بنا به تشخیص نمایندگان مناطق یازده‌گانه، مجمع یاوران شورای شهر شیراز را تشکیل می‌دهند که نمایندگان حدود 800 یاور شورا هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شورای شهر، پایگاه اطلاع‌رسانی خود را با هدف تقویت ارتباط دوسویه با مردم بهبود بخشیده است، تصریح کرد: ما در شورای پنجم با ایجاد شفافیت، تمام مصوبات و حتی مراحل پیگیری طرح‌ها و لوایح در کمیسیون‌ها را در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم و توقع داریم یاوران شورا به ما کمک کنند تا شاهد افزایش مشارکت عموم شهروندان در اداره‌ بهتر شهرمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهروندان و مجموعه مدیریتی شهر شیراز با هم همکاری کنند می‌توانیم هم خدمات بهتری ارائه کنیم و هم هزینه‌های اداره شهر را کاهش دهیم که در این میان نقش یاوران شورا بسیار کلیدی است.

کد خبر 402712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.