اگر نمی‌توانیم خیابانی را آسفالت کنیم، بیخود در شورا نشسته‌ایم

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: حتی یک روز نباید بدون آسفالت بمانیم و اگر نمی‌توانیم خیابانی را آسفالت کنیم بیخود اینجا نشسته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجعفر فلسفی در یکصدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز، با اشاره به آبگرفتگی برخی منازل و مناطق اهواز در پی بارندگی اخیر اظهار کرد: زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد صحبت‌های تکراری مانند غافلگیر شدیم و این شرایط بی‌سابقه بود را می‌شنویم یا سخن از بودجه خاصی برای طرح جامع دفع آب‌های سطحی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها مدیریت پس از بحران کرده‌ایم، افزود: شهرداری تهران، سازمان مشاوران دارد و این سازمان محل تردد کارشناسان است و به نظرات کارشناسی بها می‌دهند اما در اهواز بحث‌های علمی و مشاوره‌ای ارزشی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: در سیل اخیر در حالی که رودخانه پر بود و به سختی فاضلاب را مدیریت می‌کردیم، پیش‌بینی شده بود که بارش دیگری داریم. اگر این بارندگی رخ می‌داد، معلوم نبود چه وضعیتی در شهر حاکم می‌شد.

وی با اشاره به اینکه وقتی شرکت آبفا جایی را حفاری می‌کند، آن را رها می‌کند، اضافه کرد: شهرداری شعار آسفالت می‌دهد اما چاله و چوله‌ها در اولویت نیستند بنابراین اگر مساله آسفالت این نقاط حل نشود، برای مردم قابل قبول نیست؛ حتی یک روز نباید بدون آسفالت بمانیم و اگر نمی‌توانیم خیابانی را آسفالت کنیم بیخود اینجا نشسته‌ایم.

کد خبر 402710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.