اعمال قانون اجرای طرح زوج و فرد از در منازل اصفهانی‌ها از امروز

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: اعمال قانون تردد خودروها در محدوده زوج و فرد از امروز آغاز و پیامک آن از یک ماه آینده ارسال می‌شود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از راهکارهای ارائه شده در کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا اجرای طرح زوج و فرد از در منازل اصفهان است، اظهار کرد: این طرح در شورای عالی ترافیک استان مورد تایید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: این طرح در روزهایی که با انباشت آلاینده‌ها در هوای اصفهان رو به رو هستیم اجرایی می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه اعمال قانون خودروها در اجرای طرح زوج و فرد از در منازل اصفهانی‌ها از امروز آغاز شده است، اضافه کرد: در حال حاضر زیرساخت‌ها برای ارسال پیامک جریمه این خودروها فراهم نیست و این پیامک یک ماه آینده برای رانندگان متخلف ارسال خواهد شد.

وی افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند که در روزهای آلوده نزدیک ترین دوربین به منزلشان در خصوص اجرای طرح زوج و فرد اعمال قانون خواهد کرد.

کد خبر 402707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حمید IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    5 0
    اون بنزین لعنتی پر سرب و گوگرد درست کنید تمام دنیا ماشین دارن فقط ایران اینطوریه وضع هواش
  • رضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    5 0
    خجالت آوره. مردم از دوربین‌هایی که درک و شعور ندارند و اقتضای رانندگی در ایران را نمی‌فهمند کم ضربه نخورده اند حالا هم باید هر روز دغدغه‌ی جریمه شدن به دلیل آلودگی رو داشته باشن. فکر اساسی کنید این کارها فقط مردم رو گیج میکند و جیبشان را خالی تر.
  • فرنام IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    این طرح زوج و فرد درب منزل بازه ساعتی نداره؟
  • محسن IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    فقط زورشون به مردم میرسه، اگه راست میگن توی روزهای آلوده بلیط اتوبوس و مترو را رایگان کنن
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    عامل اصلی آلودگی ۳۰درصد متعلق به ماشینهاست ۷۰درصد متعلق به کارخانجات ناسالم وفرسوده هست.اون ۳۰درصد اتومبیلها هم باز برمیگرده به بنزین ناسالم وخودروهای ناسالم داخلی هرچیزی باید از ریشه درست بشه .مااصلا ماشین بیرون نمیاریم ببینیم آلودگی خوب میشه بخدا اگه درست بشه .
  • مردم IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    بازهم مثل همیشه یک طرح ناقص و فشار مضاعف بر روان مردم . بازه ی ساعتی که مشخص نشده . سیستم حمل و نقل عمومی هم خودش یکی از آلاینده هاست به علت وجود اتوبوس های فرسوده . کاش فکری هم به حال این مردم و مشکلاتی که باش دست و پنجه نرم میکنن میکردند.طرف مریض داره . بچه ی کوچیک داره .باید با هزینه گزاف کرایه تاکسی یا حمل و نقل عمومی یا وجود این مریضی های ویروسی رفت و شد بکنند.