با برانکو به توافقات خوبی رسیده‌ایم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید نمایندگان این باشگاه با برانکو ایوانکویچ به توافقات خوبی رسیده‌اند.

به گزارش ایمنا، محمد حسن انصاری‌فرد پس از جلسه با گابریل کالدرون، درباره این جلسه اظهار کرد: جمعه آخرین بازی نیم فصل پرسپولیس انجام می‌شود و تا آن تاریخ باید برخی پرداختی‌ها انجام بدهیم. ابتدا باید مطالبات آقای کالدرون را پرداخت کنیم بعد از آن هم باید قسط دوم مطالبات او را آماده کنیم. بشار رسن و رادو شوویچ هم به باشگاه آمدند تا درباره مطالباتشان صحبت کنند. در این فاصله باید تلاش کنیم ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کنیم. از نقل و انتقالات هم فعلا ما را محروم کردند. از طرف دیگر برای جذب بازیکن جدید و پرداختی به آن‌ها باید مبالغی فراهم کنیم بنابراین با یک چالش بزرگ مالی مواجهه هستیم. ما نمی‌خواهیم هواداران را نگران کنیم اما می‌خواهم بگویم با چالش‌های مالی زیادی رو به رو هستیم.

وی افزود: با توجه به دریافتی که از اسپانسرها داشتیم، توانسته‌ایم تا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را بدهیم و برخی از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم. تلاش کردم کار ما به بن بست نخورد و برای اردو هم باید مقدمات سفر به قطر را فراهم کنیم. هواداران بدانند ما در این وضعیت باشگاه را مدیریت می‌کنیم و این گونه نیست که نتوانیم کاری انجام بدهیم. به طور شبانه روزی در تلاش هستیم تا باشگاه را مدیریت کنیم. ان‌شاءالله اگر مجری و کارگزار رسمی ما رونمایی شود، خیلی از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

او در ادامه درباره صحبت‌های شب گذشته گابریل کالدرون هم گفت: از آقای کالدرون تشکر می‌کنم که با این وضعیت مانده‌اند و کار می‌کنند. او قبل از این که من بیایم چند ماه کار کرده بود و هیچ گونه دریافتی نداشت اما ما ۱۸۵ هزار یورو به او پرداخت کردیم و توانستیم ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را هم بدهیم. بازیکنان می‌گویند از فصل قبل هم طلبکار هستند که باید به آن رسیدگی کنیم. کادر فنی و بازیکنان تا به حال با ما همکاری کرده‌اند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم با پرداختی‌های که انجام می دهیم آرامشمان حفظ شود. ما بعد از دیدار برابر نساجی با آقای کالدرون صحبت می‌کنیم تا درباره نحوه پرداختی‌ها به او به نتیجه برسیم. ما مشکلی نخواهیم داشت تا ان‌شاءالله قسط اول را پرداخت کنیم باید برای پرداخت قسط دوم هم مذاکراتی انجام دهیم تا به توافق برسیم.

انصاری فرد درباره این که کالدرون عنوان کرده بود ۱۰۰ هزار دلار از قراردادش کم شده است هم گفت: در جریان این موضوع نیستم چون در دوره من اتفاق نیفتاده و نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم اما حتما صحبتی در میان بوده که آقای کالدرون آن را مطرح می‌کند.

وی درباره این که سرمربی تیم گفته است بلیت‌های سفر به کشورش را خودش تهیه کرده است، گفت: به خاطر این که مقصد سفر او دور بود، ما گفتیم دیگر خودتان بلیت تهیه نکنید و اجازه بدهید ما بلیت رفت و برگشت برایتان بخریم. امروز هم این موضوع را قطعی کردیم و برای تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی ) بلیت برگشت او را هم تهیه کردیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی هم گفت: با یک بازیکن به نتیجه رسیده‌ایم و ان‌شاءالله یک روز بعد از کریسمس به تهران می آید تا به ما ملحق شود.

او در ادامه گفت: ما انتظار نداریم نه دولت نه وزارت ورزش کمک کند چون خودم مسئولیت قبول کردم و از طریق اسپانسرها هزینه‌ها را تامین خواهم کرد. طبق قرار ما از اسپانسرها منابع باشگاه را تامین می‌کنیم.

او در پایان درباره جلسه نماینده پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ هم گفت: نمایندگان ما با آقای برانکو در حال مذاکره هستند و به توافقات نسبتا خوبی رسیده‌ایم و قراردادی با او امضا خواهیم کرد. ما هیچ ارتباطی با فدراسیون درباره برانکو نداریم و هیچ مسئله‌ای در میان نیست.

کد خبر 402695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.