تمجید توخل از خط حمله آتشین پی اس جی

توماس توخل، سرمربی تیم پاریس سن ژرمن در کنفرانس خبری خود به عملکرد فوق‌العاده‌ام باپه و نیمار اشاره و از آن‌ها تمجید کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در رقابت‌های این فصل لیگ سطح یک فرانسه، خط حمله تیم پاریس سن ژرمن مانند گذشته زهردار و خطرناک جلوه کرده و موفق شده تا گل‌های بسیاری به ثمر برساند. اگرچه اضافه شدن ایکاردی به جمع مهاجمان تأثیر مهمی در عملکردشان داشته، اما نباید از زوج جذاب نیمار و ام باپه غافل شد.


در ماه دسامبر، پاریسی‌ها موفق شدند در شش بازی خودم ۲۲ گل به ثمر برسانند. از میان ۲۲ گل به ثمر رسیده، سهم ام باپه هشت و نیمار پنج گل بوده است. توخل، سرمربی این تیم در کنفرانس خبری نیز تعجب و تحسین خود را در واکنش به عملکرد فوق‌العاده خود ابراز کرد.

توخل در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا این بازیکنان می‌توانند بهتر بازی کنند، گفت: منظور شما از به‌کار بردن کلمه بهتر چیست؟ به نظر من این دو کنار هم فوق‌العاده هماهنگ بازی می‌کنند و اعتمادبه‌نفس بالایی دارند که به نظر من مهم‌ترین مسئله است. می‌دانم که این دو بازیکن به بازی در کنار همدیگر علاقه دارند.

سرمربی پاریس سن ژرمن ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و به عقیده من برای ما بهترین عملکرد یعنی حفظ شرایط خوب فعلی. تشنه گل زدن، پیروزی و همکاری هستیم و می‌خواهیم با همین روحیه نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم.

او اظهار کرد: چالشی که هر بازی با آن مواجه هستیم، ارائه بازی هماهنگ و خوب است. با این رویکرد می‌توانیم در پایان بازی‌ها از خود راضی باشیم و این مسئله را در میان هواداران نیز احساس می‌کنم.

توخل درباره حضور نیمار در امور دفاعی تصریح کرد: نیمار حتی پس از دقیقه ۸۸ مسابقه نیز دوندگی بالایی دارد و فضاها را می‌بندد. نه تنها در حمله بلکه در دفاع نیز شرکت می‌کند که به عقیده من فوق‌العاده است و شرایط خوبی دارد.

سرمربی پاریس سن ژرمن در پایان گفت: نیمار، ام باپه را تشویق می‌کند و ام باپه هم نیمار را تهییج می‌کند. این ارتباط بسیار سودمند است. با حضور همه بازیکنان و همکاری خوب، تیم کاملی داریم که می‌توانیم با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شویم.

کد خبر 402687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.