۲۵ هزار کارت الکترونیکی اتوبوس آماده توزیع در ارومیه

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر ۲۵‌ هزار کارت الکترونیکی اتوبوس برای رفاه بیشتر شهروندان در استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی آماده توزیع است.

به گزارش ایمنا، مهدی مژدهی‌فر با بیان اینکه کمبود کارت‌های الکترونیکی در سطح شهر ارومیه باعث شده تا توزیع آن به صورت تدریجی انجام شود، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۴۰ هزار کارت الکترونیکی در سیستم وارد شده و در حال حاضر در تمامی باجه‌ها، کارت الکترونیکی برای استفاده شهروندان موجود است.

مژدهی‌فر با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود از کارت‌های الکترونیکی اتوبوس استفاده کنند، گفت: استفاده از کارت‌های الکترونیکی به صرفه‌تر است و پرداخت هزینه‌هایی که مشمول کرایه می‌شود را آسان می‌کند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای تهیه کارت الکترونیکی اتوبوس به باجه‌های موجود در سطح شهر مراجعه کنند و اگر کارت بلیط الکترونیکی موجود نباشد می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: باجه‌های فروش بلیط اتوبوس موظف به ارائه کارت الکترونیکی هستند و این باجه‌ها به صورت روزانه از سوی مسئولان متولی و بازرسان سازمان رصد می‌شود.

مژدهی‌فر اضافه کرد: تاکنون ۱۵ هزار کارت الکترونیکی فروخته شده و ۲۵ هزار کارت نیز در سیستم وجود دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های فروش آن را دریافت کنند.

کد خبر 402677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.