ضرورت تشکیل کمیته‌های درآمد پایدار در شهرداری ساری

معاون خدمات شهری شهردار ساری تشکیل کمیته‌های درآمدی برای ایجاد درآمد پایدار و افزایش بهره‌وری را لازم و ضروری دانست و گفت: تلاش می‌کنیم منابع درآمد پایدار را در شهر افزایش دهیم تا علاوه بر ایجاد بهره‌وری خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارایه دهیم.

به گزارش ایمنا، مصطفی نیک‌نقش بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار در شهرداری و سازمان‌های تابعه تاکید و اظهار کرد: درآمدهای پایدار نقش موثری در مدیریت مطلوب شهر و سرعت بخشیدن به توسعه و خدمات شهری و در نهایت جلب رضایت شهروندان خواهد داشت.

وی تشکیل کمیته‌های درآمدی برای ایجاد درآمد پایدار و افزایش بهره‌وری را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم منابع درآمد پایدار را در شهر افزایش دهیم تا علاوه بر ایجاد بهره‌وری خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارایه دهیم.

معاون خدمات شهری شهردار ساری گفت: ایجاد درآمد پایدار در اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری وجود دارد و جزء رسالت‌های مدیران شهری محسوب می‌شود که با تحقق این هدف ضمن کاهش هزینه‌های مردم در بخش‌هایی نیز به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

نیک‌نقش با بیان اینکه کسب درآمد در شهرداری‌ها از اموری است که تاثیر زیادی بر ارایه خدمات بهتر به شهروندان دارد، تصریح کرد: راهکارهای زیادی به منظور افزایش درآمدهای های پایدار و کاهش وابستگی به منابع درآمدی ناپایدار وجود دارد.

وی استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی برای فعالیت‌های شهرداری را از رویکردهای مهم این نهاد خدمات‌رسان برشمرد و افزود: سیاست کلی شهرداری حذف برون‌سپاری است مگر در مواردی که کاری تخصصی و خارج از توان شهرداری باشد.

معاون خدمات شهری شهردار ساری افزود: تلاش می‌کنیم کارهای امانی را در حوزه خدمات شهری افزایش دهیم و از ظرفیت کارکنان شهرداری برای خدمت به شهروندان و توسعه شهر بهره گیری کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار ساری احیای ناوگان‌های خدماتی سازمان‌های تابعه شهرداری را از دیگر اهداف این شهرداری ساری عنوان کرد و گفت: تلاشمان این است که سازمان‌های تابعه شهرداری پویاتر شده و بیش از پیش در مسیر توسعه قرار گیرند تا بخش‌هایی که در آن‌ها منابع درآمدی دیده نشده است را احیا کنیم.

کد خبر 402675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.