پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان خبر داد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر در پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان سه فعالیت اصلی پل‌سازی، دیوار سازی و عملیات راه‌سازی در حال انجام است که در بخش پل‌سازی ۴۱ درصد، دیوارسازی ۶۲ درصد و عملیات راه‌سازی ۲۸ درصد پیشرفت وجود داشته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ۲۶ درصد پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان مباحث زیرسازی است و تاکنون ۶۹۰ متر از معابر اصلی پروژه آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه ۱۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان شامل پنج پل می‌شود که طول پل اول ۴۹۵ متر و مجموع طول پل‌های دوم، سوم و چهارم ۵۰۰ متر و طول پل پنجم ۱۳۰ متر است.

مظفر با بیان اینکه مساحت پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان ۲۶۰ هزار مترمربع است، گفت: عرض کل پل نیز در سه تیپ ۱۸، ۱۶ و ۱۴.۲ متر خواهد بود. وی تصریح کرد: پروژه مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان دارای یک هزار و ۴۰۰ متر مسیر کندرو همچنین دارای ۵۳ هزار مترمربع فضای سبز و ۱۵۳ هزار مترمربع مساحت آسفالت است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه جهت  اجرای این طرح ۲۰ هکتار آزادسازی انجام شده است، عنوان کرد: هزینه اجرایی پروژه مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی این طرح ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که در مجموع تمامی هزینه‌های این طرح یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال خواهد بود.
 

کد خبر 402647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.