آهک‌پاشی مناطق آبگرفته خوزستان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: ۲۲ شهرداری معین از شهرهای استان خوزستان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های احتمالی برای آهک‌پاشی مناطق آبگرفته تعیین شد.

به گزارش ایمنا، شهاب صدیقی اظهارکرد: استانداری خوزستان در فراخوانی از ۲۲ شهرداری در استان خواست تا در عملیات لایروبی و آهک‌پاشی شهرهای اهواز، کارون، آبادان و خرمشهر که به دلیل بارندگی‌ شدید هفته گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند، مشارکت کنند.

 وی با بیان اینکه شروع عملیات از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شده است افزود: پایان عملیات آهک‌پاشی و لایروبی در مناطقی که دچار آبگرفتگی شده بودند روز جمعه آینده تعیین شده است.

مدیر کل امور شهری خوزستان هدف از این اقدام را جلوگیری از شیوع بیماری‌های احتمالی و افزایش کیفیت بهداشت مناطق درگیر آبگرفتگی دانست و گفت: شهرداری‌های معین هرکدام بین ۱۵ تا ۲۰ کارگر متناسب با ظرفیت تجهیزات، آهک و ادوات کار و پمپ را با خود به مناطق درگیر آبگرفتگی اعزام خواهند کرد.

صدیقی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های ملاثانی، شیبان، بهبهان، دزفول، شوشتر، اندیمشک، صالح شهر، گتوند و الوان به عنوان معین شهرستان کارون انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: شهرداری‌های ایذه، باغملک، ماهشهر، بندر امام، هویزه، چمران، رامهرمز، هفتکل، قلعه‌تل نیز معین شهر آبادان و شهرداری‌های امیدیه، آغاجاری و شادگان نیز معین شهر خرمشهر تعینن شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به انتخاب شهرداری معین برای شهر اهواز، اظهار کرد: با وجود اینکه شهرداری این کلانشهر اعلام کرد که نیازی به شهر معین برای انجام عملیات آهک‌پاشی و لایروبی ندارد، اما شهرداری شوش به عنوان معین دو منطقه از اهواز تعیین شد.

کد خبر 402642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.