آیتم‌های زمستانی لازم در لباس خانم‌ها

لباس‌های مناسب برای روزهای سرد زمستان، علاوه بر کاربرد اصلی‌شان یعنی گرم نگه داشتن بدن، می‌توانند با انتخاب درست، شما را تبدیل به فردی خوش پوش و جذاب سازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تعدادی از آیتم‌های زمستانی وجود دارند که وجود آنها در کمد خانم‌های خوش سلیقه، در طول زمستان آنها را همیشه خوش استایل نشان می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین این آیتم‌ها اشاره می‌کنیم.

بافت‌ها و ژاکت‌ها

در روزهای سرد زمستان، تنها لایه‌های خارجی لباس‌ها نیستند که اهمیت دارند، بلکه لباس‌های زیرین همچون بافت، بلوز و ژاکت‌ها نیزنقش مهمی در گرم نگه داشتن شما دارند. هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک ژاکت بافت برای خانم‌ها شیک باشد. مهم‌ترین ویژگی ژاکت‌ها این است که به راحتی می‌توانند با هر ترکیبی سِت شوند.

کت‌های زمستانی

این کت‌ها شامل پالتو، کاپشن، نیم پالتو و هر لباس دیگری هستند که لایه خارجی پوشاک زمستانی را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که در فصل زمستان، معمولاً لباس‌ها به رنگ تیره هستند، می‌توانید برای انتخاب پالتو از رنگ‌هایی روشن استفاده کنید تا به استایل خود، عمق بیشتری ببخشید.

یقه اسکی‌ها

یقه اسکی‌ها یکی از آیتم‌های ضروری برای کمد لباس خانم‌ها در فصل زمستان است که تقریباً با همه اجزای استایل هماهنگی دارد. یقه اسکی‌ها را می‌توان در زیر کت‌ها و بافت‌ها پوشید. یک یقه اسکی خاکستری برای سِت شدن با هر نوع استایل و ترکیب رنگی مناسب است.

کت چرم

اگر می‌خواهید در دسته افراد خوش پوش و خوش استایل قرار بگیرید، کت‌های چرم را فراموش نکنید. معمولاً کت چرم با شلوار جین جذب و بوت، ترکیب منحصر به فردی می‌سازد که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود.

بوت ها و نیم بوت ها

بوت ها و نیم بوت ها دارای انواع گوناگونی هستند که برای کاربردهای متفاوتی طراحی شده‌اند. مثلاً بوت هایی که آستر پشمی دارند، پاها و ساق را در برابر سرما محافظت می‌کنند و داشتن آنها ضروری است. بوت های بلند بالای زانو، هنگام بارندگی محافظ خوبی هستند. نیم بوت ها را نیز می‌توان در روزهایی که سرمای هوا کمتر است، پوشید.

اکسسوری های زمستانی

اکسسوری های زمستانی برای گرم‌تر نگه داشتن قسمت‌هایی از بدن که بیشتر در معرض سرما هستند؛ مثل گردن و سر و دست‌ها و گوش‌ها استفاده می‌شوند. کلاه، شال، شنل و دستکش از جمله این اکسسوری ها هستند که می‌توانند استایل را جذاب‌تر سازند. بهتر است این اکسسوری ها از یک جنس باشند تا زیبایی استایلتان دو چندان شود.

کد خبر 402641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.