پیش‌بینی بودجه ۲۸۰۰ میلیاردی برای سال ۹۹

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم گفت: با پیش بینی صورت گرفته، کل بودجه پیشنهادی برای سال ۹۹ حدود دو هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، محسن رنجبر با تاکید بر اینکه شهرداری در تنظیم برنامه و فعالیت‌های خود نیاز به مشورت متخصصان و معتمدان شهر دارد، اظهار کرد: چشم انداز پنج ساله شهر قم با استفاده از ظرفیت مراجع تقلید،‌ علما و نخبگان شهر تدوین شد البته با این وجود لازم است که با جمع بیشتری از فرهیختگان طرح‌های آینده در میان گذاشته شود.

وی با اشاره به آغاز روند تدوین برنامه پنج ساله دوم شهرداری، تصریح کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت و مشارکت نخبگان شهر، علما، مراجع تقلید،‌ معتمدین و اقشار اثرگذار شهر هستیم.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه سال ۹۴ با هزار و ۱۰۰ میلیارد اعتبار و با سرانه ۸۸۰ هزار تومانی آغاز کرده‌ایم، گفت: سال ۹۸ بودجه شهر قم به دو هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند بیش از یک میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه طبق کنترل پروژه در حال حاضر از برنامه هشت درصد عقب هستیم، گفت: ۸۰درصد درآمد را تاکنون محقق کردیم و این با وجود تمام مشکلات مالی کشور است، البته معتقدیم بیش از این مبلغ را نیز می‌توان محقق کنیم و به همین خاطر ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه را با متمم افزایش دادیم.

رنجبر با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم بودجه ۹۹ را در زمان مقرر پایان دی ماه تحویل شورای اسلامی شهر دهیم، افزود: سال ۹۸ بالغ بر ۷۳۷ ردیف بودجه عمرانی داشتیم که در سال ۹۹ به ۸۵۹ ردیف خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بودجه اصلاح شده عمرانی یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که پیشنهاد افزایش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی است و پیش بینی می کنیم بودجه عمرانی سال آینده حدود دو هزار و ۲۰۰  میلیارد تومان باشد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم کل بودجه پیشنهادی برای سال ۹۹ را حدود دو هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: نسبت ۲۰ درصد جاری و ۸۰ درصد عمرانی هم در بودجه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: دو هزار و ۲۸ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ تملک دارایی سرمایه ای است.

رنجبر گفت: نزدیک به ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی انجام پروژه مشارکتی در سال آینده پیش بینی شده است.

کد خبر 402626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.