صادرات و قیمت نفت در لایحه بودجه ۹۹ براساس واقعیات است

سخنگوی ستاد بودجه گفت: برآورد میزان صادرات نفت و قیمت آن در لایحه بودجه ۹۹ بر اساس واقعیات و پیش‌بینی‌های دقیق کارشناسی و فنی انجام شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، مژگان خانلو درباره میزان صادرات نفت خام در سال جاری و در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: در تمام مصاحبه ها و نوشتارها به صراحت عنوان شده که آمار واقعی صادرات نفت خام در سال جاری کاملاً متفاوت از آمار و ارقام انتشار یافته در جراید است و ثبات بازار ارز در ماه‌های سال جاری گواه این ادعاست.

وی تاکید کرد:‌ تمام ارکان نظام در تلاش برای مقابله با آثار تحریم‌ها و خنثی کردن اقدامات و کارشکنی دشمنان در فروش و صادرات نفت خام بوده و هستند و قطعاً نتایج این تلاش‌های همه جانبه اهداف پیش‌بینی شده را محقق خواهد کرد.

سخنگوی ستاد بودجه تصریح کرد: تردیدی نیست که پیش‌بینی های دولت در لوایح بودجه سنواتی در انتظارات جامعه تاثیر خواهد گذاشت و هر چه به واقعیت نزدیک باشد که هست، باعث ایجاد امید آفرینی واقعی و انگیزه برای فعالان اقتصادی خواهد شد.

خانلو ضمن رد برخی اخبار منتسب به وی درباره میزان صادرات نفت در سال جاری و ادعای غیر واقعی بودن برآورد صادرات و قیمت نفت در سال آینده، تاکید کرد: برآورد میزان صادرات نفت و قیمت آن در لایحه بودجه ۹۹ بر اساس واقعیات و پیش‌بینی های دقیق کارشناسی و فنی انجام شده است.

کد خبر 402600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.