شور انتخاباتی باید به عزم ملی تبدیل شود

فرماندار خوانسار گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم است که سخنرانان مراسم بزرگداشت ۹ دی شور و نشاط انتخاباتی را به یک عزم ملی تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوانسار، منصور کمالی در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی اظهار کرد: برخی با انتقادات مغرضانه و تخریب دولت در فضای مجازی بین مردم و دولت شکاف ایجاد می‌کنند. عده‌ای نیز در مقابل اخبار کذبی که معلوم نیست از چه منبعی وارد کشور می‌شود تحت تاثیر قرار می‌گیرند که لازم است مردم قبل از قبول چنین اخباری، تحقیقات لازم را در جهت صحت و یا عدم صحت آن انجام دهند.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات قرار داریم و لازم است که سخنرانان مراسم بزرگداشت ۹ دی، شور و نشاط انتخاباتی را به عزمی ملی تبدیل کنند؛ نه اینکه با لحنی تخریب گونه در ذهن مردم به گونه ای وانمود کنند که بین سران نظام اختلاف وجود دارد. اگر مردم شکافی را در میان سران نظام احساس کنند، قطعأ مشارکت در انتخابات را کاهش خواهد داد.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: هیچ کس منکر وجود مشکلات جامعه نیست و قطعأ انتقاداتی وجود دارد. کشور امروز توانایی وارد کردن ارز به کشور را ندارد و در نتیجه فروش نفت کاهش پیدا می‌کند؛ به این معنا که در یک جنگ نابرابر اقتصادی با استکبار جهانی قرار گرفته ایم.

کمالی با تأکید براینکه واقعه ۹ دی به عنوان یک یوم الله برای حفظ نظام موثر است و مسئولان هر سال با بزرگداشت آن باید بیش از گذشته تلاش کنند تا این واقعه در بین مردم و نسل آینده قابل درک شود، گفت: برای به دست آوردن انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی شده است و مسئولان و مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام باید تلاش کنند.

کد خبر 402598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.