پیام غیرمستقیم به استرا؛ به تهران نیا!

در حالی که باشگاه استقلال برخی از مطالبات استراما را پرداخت کرده است او برای بازگشت کل مبلغ قرارداد را می‌خواهد و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران استقلال و انتقادات شدید به او شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمرنگ شدن احتمال بازگشت استراما با وجود اظهارات اخیر فتح الله زاده، پیروزی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر در جام حذفی و درخشش علیپور در همین مسابقه مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز_سه شنبه سوم دی ماه_ است.

"خبرورزشی" با عنوان "پیام غیرمستقیم به استرا؛ به تهران نیا "از اظهارات مدیران استقلال این بار بر ضد سرمربی ایتالیایی نوشت، گفته‌هایی که اوج آن اظهارات انتقادی فتح الله زاده بود که بازگشت استراما به تهران را دوباره در هاله‌ای از ابهام قرارداد.

"ایران ورزشی" با عنوان "گل سنگ" از پیروزی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر در زیر سنگ باران لحظات آخری آبادانی ها نوشت، پیروزی دو گله و مهم که پرسپولیس را در یک قدمی فینال جام حذفی قرار داد.

"استرا جواب ایمیل نمی‌دهد" عنوان اول "گل" در خصوص رفتار عجیب استراما بعد از دریافت بخشی از قرارداد خود است، این در حالی است که او قول داده بود بعد از دریافت همین مقدار از قرارداد به تهران بازخواهد گشت.

"هدف" با عنوان "مجیدی گزینه اصلی ماست" از اظهارات فتح الله زاده عضو هیئت مدیره استقلال نوشت، او خبر از مربیگری کسی می‌دهد که شاید خود هواداران استقلال نیز از انتخاب او راضی نباشند و از طرفی یک تجربه ناموفق می‌تواند پایانی زودهنگام برای مربیگری مجیدی در تیم‌های بزرگ باشد.

"ابرار ورزشی" با عنوان "بازگشت شکست ناپذیران" از پیروزی نفت مسجد سلیمان مقابل شاهین بوشهر در جام حذفی نوشت، تقابلی که با برتری بوشهری ها آغاز و به بازگشت شاگردان تارتار ختم شد

"پیروزی" عنوان اول خود را به درخشش علی علیپور اختصاص داده است و با عنوان "طلوع علیپور" از آغاز دوباره روزهای خوب علیپور در استقلال نوشت.

کد خبر 402594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.