بیش از ۱۷۰ نفر برای فعالیت‌های داوطلبانه به پویش پیشتازی پیوستند

مدیرعامل گروه مشاوران مدیریت خرم از پیوستن بیش از ۱۷۰ نفر برای انجام فعالیت‌های داوطلبانه تحت عنوان پویش پیشتازی خبر داد.

پرهام برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به اهمیت فعالیت داوطلبانه و نقش آن در افزایش سطح تجربه دانش آموختگان اظهار کرد: بر اساس همین نیاز طراحی رویدادهای ایستگاه پیشتازی با هدف معرفی پویش پیشتازی و تشکیل گروه سفیران پیشتازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال، نیاز به نیروی کار متخصص و متعهد در صنایع، رکود اقتصادی و همچنین وجود و ایجاد ظرفیت فعالیت‌های داوطلبانه در کشور از دلایل شکل‌گیری پویش پیشتازی است، تصریح کرد: دستاوردهایی که تاکنون این پویش شامل جذب بیش از ۱۷۰ داوطلب برای فعالیت‌های داوطلبانه و معرفی ۲۹ نفر بوده است که در این میان، دوره فعالیت داوطلبانه شش نفر نیز با موفقیت به پایان رسیده است. همچنین تا کنون ۱۰ فرصت نیز منتشر شده که بر اساس آن ۵۰ نیروی داوطلب جذب این گونه از فعالیت‌ها شده‌اند.

مدیرعامل گروه مشاوران مدیریت خرم افزود: همچنین به منظور گسترش این پویش و افزایش سطح علمی داوطلبان، طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای بازدید و تسهیل فرآیند کارآموزی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پویش پیشتازی با هدف ایجاد و گسترش فعالیت‌های داوطلبانه و همچنین اتصال صاحبان صنایع، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار عنوان به یکدیگر با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی و خانه جوان شهرداری اصفهان و همچنین حمایت برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از حدود چهار ماه گذشته به طور جدی شروع به فعالیت کرد.

کورش خسروی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، پیشتر درباره این موضوع گفته بود: امروزه فراهم نبودن زمینه کار داوطلبانه در کشور و اصفهان یکی از نواقص موجود در اکوسیستم کارآفرینی است.

همچنین در راستای تقویت چنین فعالیت‌هایی، تفاهم نامه همکاری اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموش فنی و حرفه ای و پویش پیشتازی در اصفهان نیز به امضای طرفین رسید.

کد خبر 402582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.