چهارراه‌های شهرضا هوشمند می‌شود

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شهرضا گفت: هوشمندسازی چهارراه‌های شهر در حال پیگیری است و به زودی انجام می‌شود.

محمدحسین کوهی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هوشمندسازی چهارراه‌های "شهرداری"، "فاطمیه" و "سمیه" شهر شهرضا، اظهار کرد: هم‌اکنون در سراسر دنیا استفاده از سامانه‌های کنترل و چراغ‌های راهنمایی هوشمند به عنوان ابزاری برای کاهش میزان تاخیر و تخلف در شبکه شهری مطرح است.

وی از ساخت مصنوعات بتنی در پارک‌ها و میادین این شهر خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح کارت پارک الکترونیک در خیابان‌های سطح شهر نیز در دست مطالعه و اقدام قرار گرفته شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شهرضا با بیان اینکه اجرای طرح روشنایی پارک‌های "معلم"، استاد ریحان" و "خمینی‌آباد، با اختصاص اعتبار دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انجام شده است، خاطرنشان کرد: طرح پایش تصویری و هوشمندسازی ترافیک شهری در دو فاز انجام می‌شود.

کوهی‌زاده افزود: کنترل سرعت در خیابان‌های شهر و ورود خودروها به خیابان‌های یک طرفه و نظارت بر این امر از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

وی گفت: هوشمندسازی تقاطع‌ها بر مبنای حجم تردد خودروها و روان‌سازی ترافیک و تسهیل نظارت دقیق به‌صورت ۲۴ ساعته از مهم‌ترین دلایلی است که هوشمندسازی شهری در شهرضا را ایجاب می‌کند.

کد خبر 402568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.