داوران در بازی‌ها تفاوت قائل می‌شوند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: متاسفانه در اصفهان تماشاگر فشاری بر روی داور نمی‌گذارد و همین باعث می‌شود داوران اینگونه قضاوت انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  حمید بی غم پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل اهورا بهبهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز نتیجه بازی نزدیک بود، اما شاهد بازی سنگینی نبودیم، گل‌هایی که تیم اهورا به ثمر رساند از روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بوده است؛  تیم اهورا بیشتر زمان بازی را در زمین خود دفاع می‌کرد.

وی ادامه داد: دلیل نزدیک بودن نتیجه این بازی توپ‌هایی است که بازیکنان گیتی پسند به گل تبدیل نکرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: سوال من این است که "چرا داوران در بازی‌ها تفاوت قائل می‌شوند؟ "؛  زمانی که تیم گیتی در خارج از خانه بازی می‌کند هواداران دیگر تیم‌ها بازیکنان ما را آزار می‌دهند و کسی واکنشی نشان نمی‌دهد، اما در اصفهان با کوچک‌ترین صحبت بازیکن ما را اخراج می‌کنند.

بی‌غم اضافه کرد: داور سوم این بازی ۳۰ دقیقه در کنار نیمکت تیم ما ایستاده بود و به بازیکنان اخطار می‌داد؛  متاسفانه در اصفهان تماشاگر فشاری بر روی داور نمی‌گذارد و همین باعث می‌شود داوران اینگونه قضاوت کنند.

 وی با اشاره به اینکه داوران فقط در اصفهان اینگونه داوری می‌کنند، تاکید کرد: داوران در اصفهان به بازیکنان کارت می‌دهند و به راحتی آن‌ها را اخراج می‌کنند؛  به گل اول بازی مشکوکم، اما صحبتی انجام نمی‌دهم و این کار را به عهده کارشناسان می‌گذارم.

کد خبر 402565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.