سلام به نیمه‌نهایی با دبل علیپور/  صعود به نیمه‌نهایی با گذر از سنگ باران آبادان

پرسپولیس با دو گل علی علیپور شهرداری ماهشهر را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران و شهرداری ماهشهر عصر امروز _دوشنبه دوم دی ماه _ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. سرخ پوشان بازی را تهاجمی آغاز کردند. آن‌ها در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند قفل دروازه تیم ماهشهری را باز کنند.

نیمه دوم پرسپولیس باز هم بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه ۵۹ علی علیپور موفق شد با یک ضریه سر از روی کرنر ارسالی، گل اول این تیم را وارد دروازه شهردای ماهشهر بکند.

ماهشهری که در آستانه حذف از جام حذفی بودند، بازی را به جلوی زمین کشیدند و در دقیقه ۶۶ توپ به مهاجم این تیم در پشت مدافعین پرسپولیس رسید و درحالی که می‌توانست با یک ضربهدروازه را باز کند تصمیم به جا گذاشتن رادشوویچ کرد که در ادامه با برخوردی که دست این دروازه‌بان با مهاجم ماهشهری داشت، او را سرنگون کرد.

پاشازاده و بازیکنان شهرداری در این صحنه به شدت معترض بودند و اعتقاد داشتند خطای پنالتی رخ داده، اما نظر داور چیز دیگری بود.

بازیکنان شهرداری سعی در حفظ توپ در نیمه زمین حریف داشتند تا بتوانند موقعیت خطرناک بیافرینند، اما دقیقه ۷۲ توپ گیری توسط بشار رسن و همکاری او با وحید امیری پرسپولیس را در موقعیت عالی ضد حمله قرار داد. رسن توپ را با پشت پا کاشت تا علیپور با ضربا بغل پا خود و پرسپولیس را در این مسابقه دو گله بکند.

یاران پاشازاده که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتن مجدد دست به حمله زدند و در یک موقعیت خطرناک تنها تیرک دروازه جلوی بازشدن دروازه رادشوویچ بر روی شوت مهاجم شهرداری شد. پرسپولیس هم که عقب کشیده بود، چشم به ضد حملات داشت و دریکی از خطرناک‌ترین آن‌ها ترابی درموقعیت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او را دروازه‌بان شهرداری ماهشهر را دور کرد تا او از زدن گل دوم خود در جام حذفی محروم شود.

در دقایق پایانی بازی، تماشاگران ماهشهری که از نتیجه راضی نبودند شروع به سنگ‌اندازی به سمت زمین کردند؛  داور مسابقه نیز بازی را با نظر ناظر مسابقه متوقف‌کرد. دقایقی بعد بازی از سر گرفته شد،  اما با برخورد سنگ در دقیقه ۹۰ بازی به سر کمک داور بازی برخورد کرد و منجر با شکسته شدن سر او شد، سپس بازی چند دقیقه‌ای متوف بود و داوران و حتی تیم پرسپولیس به رختکن رفتند. چند دقیقه بعد بازیکنان پرسپولیس به زمین برگشتند و کمک داور بازی جای خود را به داور چهارم داد و با سر خونی و بانداژ شده کنار زمین تابلو چهار دقیقه وقت اضافی را بالا برد تا این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

کد خبر 402555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.