برگزاری سومین همایش فصلی تئاتر کوتاه در شاهین‌شهر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه از برگزاری سومین همایش فصلی تئاتر کوتاه شهرستان شاهین شهر و میمه با عنوان "هفتک" خبر داد.

فرزاد رادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، اظهار کرد: همایش هفتک در چهار مرحله فراخوان آثار، اعلام نتایج بازخوانی، بازبینی آثار و برپایی همایش اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: گروه های هنری و کارگردانها تا هفت دی ماه فرصت دارند طرح یا نمایشنامه خود را به انجمن هنرهای نمایشی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه گفت: این همایش در دو بخش نمایش‌های صحنه‌ای و نمایش‌های خیابانی با دو موضوع آزاد و شهروندی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش هفتک مخصوص گروه های هنری و کارگردان های شهرستان شاهین‌شهر و میمه است، گروه‌ها در هر بخش می توانند یک اثر داشته باشند، نمایش‌های صحنه‌ای باید بین ۲۰ تا ۳۵ دقیقه و نمایش‌های خیابانی باید ۱۵ تا ۲۵ دقیقه باشند و نمایش های پذیرفته شده در بازبینی باید یک مرحله اجرا در سالن معرفی شده از ستاد برگزاری داشته باشند.

رادمنش گفت: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اخلاق شهروندی، احساس تعلق به شهر و ارتباط موثر با دیگران، قانون پذیری و مراقبت از اموال عمومی، حفظ محیط زیست و مصرف بهینه انرژی، آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی و حفظ ایمنی و سلامت و آتش نشانی، اولویت و سرفصل این همایش است که کارگردان ها و گروه های هنری می توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: برای تمرین آثار ارسال شده سالن در اختیار قرار داده می شود و به آثار اجرا شده در همایش تقدیرنامه و جوایز نقدی از چهار تا هشت میلیون ریال پرداخت می شود.

کد خبر 402538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.