ایجاد بازار خودرو در شهر اسدآباد

شهردار اسدآباد گفت: به دنبال جانمایی مکان مناسب برای بازار خودرو در شهر اسدآباد هستیم تا اقتصاد این شهر گردشگری بیشتر رونق بگیرد، در این رابطه سرمایه‌گذار طرح نیز وجود دارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری اظهار کرد: پروژه جایگاه نماز برای بهشت زهرا شهر نیز در دست مطالعه است که برای اجرای آن در صورت سنگین بودن منابع از ظرفیت مشارکت خیران استفاده خواهیم کرد.

وی از فعال شدن کارگاه جوشکاری شهرداری این شهر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر در این کارگاه ساخت المان‌های ماندگار برای استقبال از نوروز در دست اقدام است.

شهردار اسدآباد اضافه کرد: محوطه‌سازی المان شهدای گمنام پارک شهید مدنی واقع در گردنه و پیوستن آن به جاده سلامت و ادامه آن به سمت شهرک سیداحمد و ادامه فاز ایجاد طرح تفریحی توریستی در بام اسدآباد از دیگر طرح‌های مهم شهرداری بوده که موجب ایجاد جاذبه گردشگری و رفاهی مؤثری برای شهروندان و مسافران خواهد شد.

فعله‌گری با بیان اینکه بنا نیست شهرداری کار نمایشی انجام دهد، اظهار کرد: شهرداری وظیفه دارد زیرساخت‌ها را در کنار کارهای روبنایی پیگیری کند که در این راستا برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را در نظر داریم و در کمیسیون عمران شورا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه هنر یک شهردار در بی پولی کار کردن و زنده نگهداشتن شهر است، خاطرنشان کرد: منابع درآمدی شهرداری‌ها از سه محل کمک‌های دولتی، سازمان شهرداری‌ها و عوارض مردم  و بیشترین منابع درآمدی از محل  عوارض مردم است بنابراین اگر مشارکت مردم در پرداخت عوارض بالا باشد شهرداری در کار عمرانی موفق‌تر عمل خواهد کرد که با توجه به قطع شدن کمک‌های سازمان شهرداری در سال ۹۷ و پایین بودن پرداخت عوارض توسط مردم، شهرداری شهر تنها متکی به منابع مالی خود خواهد بود.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه در دو ماه گذشته بیش از ۵۰۰ کامیون نخاله ساختمانی توسط شهرداری از سطح شهر جمع آوری شده است، گفت: یادمان شهدای خلبان اسدآباد، عریض سازی بلوار ۲۲ بهمن و تعویض تندیس سیدجمال الدین واقع در ورودی شهر از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار شهرداری برای سال آینده قرار دارد.

کد خبر 402527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.