یلدانه هلال احمر با "کودکان کار" در اصفهان

رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در راستای تحقق اهداف جمعیت، ترویج فرهنگ بشردوستی و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، به همت جوانان و داوطلبان اصفهانی اجرا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر اصفهان؛ شهریار انصاری با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» با شعار" یلدا برای همه"، اظهار کرد:  در آیین شب یلدای امسال میزبان ۲۰۰ نفر  از کودکان کار بودیم تا با تقسیم شادی هایمان به آن‌ها لبخند هدیه کنیم.

وی اضافه کرد: در این مراسم به کودکان کار هدایا از قبیل اسباب بازی و بسته‌های بهداشتی اهدا شد و در ادامه با میوه‌های شب یلدا، تنقلات و غذای گرم از آن‌ها پذیرایی گردید؛ همچنین اجرای موسیقی، مسابقه و برنامه‌های شاد از جمله برنامه‌های جانبی این جشن بود.

رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه شب یلدا از آداب و سنن قدیمی در ایران اسلامی است، افزود:  به تبعیت از دستورات دین مبین اسلام و تاسی از سیره ائمه معصومین جوانان و داوطلبان بشر دوست هلال احمر به یاری خانواده‌های محروم  و  نیازمند  شتافتند و شادی هایشان را با آن‌ها تقسیم کردند.

انصاری با اشاره به توزیع  بیش از ۳۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند همزمان با شب یلدا، اظهار کرد: این بسته‌های شامل میوه، آجیل و تنقلات، شیرینی و شکلات بود. همچنین برگزاری مسابقه یلدانه بین اعضای جوان این جمعیت، انجام شد. در پایان این برنامه همه میوه‌ها، کیک‌ها تزیین شده که در مسابفه شرکت داده شده بودند، به حوزه داوطلبان هلال احمر  تحویل شد تا با توزیع آن بین نیازمندان گل لبخند را بر لبان آن‌ها بنشانند.

وی ‌تصریح کرد: بازدید از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس و دیدار با اسطوره‌های ایثار و مقاومت در آستانه شب یلدا و توزیع پک‌های میوه، آجیل، تنقلات و شیرینی از دیگر برنامه‌های  یلدانه  هلال احمربود.

رئیس ‌جمعیت شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار "یلدا برای همه" جوانان، داوطلبان و خیرین این جمعیت دست به دست هم دادند، گفت: با اجرای طرح یلدانه بیش از ۹۰۰ نفر از نیازمندان و محرومین از بسته‌های حمایتی این طرح به ارزش تقریبی ۶۳۰ میلیون ریال بهرمند شدند.

کد خبر 402523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.