حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از پایان سال پرداخت می شود

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از پرداخت حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک میگیرند تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد گفت: یکی از موضوعات خیلی مهمی که امروز به تصویب ستاد رسید آیین نامه نحوه پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی بود که بنا بود از تیر ماه به مدت یک سال به کسانی که سهمیه المپیک می گیرند پرداخت شود.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امروز این آیین نامه به تصویب نهایی ستاد رسید و بزودی عملیاتی خواهد شد. حتما تا قبل از پایان سال پرداخت ها انجام می شود چرا که در خصوص منابع مالی مشکلی نداشتیم و فقط منتظر تصویب آیین نامه بودیم.

وی افزود: در این جلسه که به ریاست وزیر ورزش و حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد توضیخات خوبی را از فدراسیون نابینابیان در خصوص روند کسب سهمیه و نیازهای این فدراسیون شنیدیم. همچنین دیدگاه های کمیته ملی پارالمپیک از جانب آقای خسروی وفا ارائه شد.

علی نژاد ادامه داد: ریاست فدراسیون تیراندازی هم به همراه اعضای کادر فنی در این نشست حاضر شدند و در خصوص کسب شش سهمیه المپیک تا این لحظه و روند آماده سازی برای المپیک 2020 توکیو توضیحاتی دادند. ستاد عالی بازی های المپیک هم مصوبات خوبی را برای حمایت هرچه بیشتر از این دو فدراسیون برای حضور در المپیک و پارالمپیک داشت.

او در پایان تاکید کرد: در مورد فدراسیون تیراندازی بنا شد وزارتخانه هم برای اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط جهت واردات سلاح و مهمات کمک کند و هم برای تامین مهمات جهت تمرین بی دغدغه ورزشکاران منابع مالی ویژه برای این فدراسیون در نظر گرفته شود.

کد خبر 402506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.