تداوم پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم پایداری جو و انباشت آلاینده های جوی در دو روز آینده، گفت: نفوذ سامانه ناپایدار و افزایش ابر در روز پنجشنبه سبب بهبود وضعیت کیفی هوای اصفهان خواهد شد.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جوی پایدار در استان طی روزهای آینده حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم خواهد بود.

وی افزود: انباشت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا تا روز پنجشنبه ادامه دارد، اضافه کرد: با نفوذ سامانه ناپایدار و افزایش ابر از بعد از ظهر پنجشنبه بهبود نسبی کیفیت هوا را در اصفهان تا روز یکشنبه هفته آینده شاهد خواهیم بود.

عزتیان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

وی اضافه کرد: چادگان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 402503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.