بیسوادی با همکاری شهرداری در مشهد ریشه‌کن می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: درپی تفاهم‌نامه شهرداری مشهد با آموزش و پرورش استان مقرر شد تا سال ۱۴۰۰ بی‌سوادی در مشهد ریشه کن شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری امروز (دوشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در مشهد حدود شش هزار هکتار بافت ناکارآمد شهری وجود دارد که خطرآفرین است و موضوع بازآفرینی برای جلوگیری از بروز این خطرات امری جدی بوده و باید ظرفیت مردم را در این خصوص به کار گرفت.

وی به مناسبت پیشرو بودن سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی با اشاره به وجود ۲۹ هزار نفر بی سواد در مشهد گفت: درپی تفاهم‌نامه شهرداری مشهد با آموزش و پرورش استان مقرر شد تا سال ۱۴۰۰ بی‌سوادی در مشهد ریشه کن شود و شهرداری نیز در این خصوص ۶۰ میلیارد ریال اختصاص داده‌ است.

رواداری مذهبی در شهر امام رضا(ع)

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد یه مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح ادامه داد: زندگی مسالمت‌آمیز همشهریان مسیحی و وجود مکان‌های مذهبی برای آنان در مشهد نشان از رواداری دینی در این شهر دارد.

وی خاطرنشان کرد: این الگوی مسالمت‌آمیز در شهر امام رضا (ع) الگویی است که باید بر آن اهتمام ورزید اما متاسفانه قدرت‌های بزرگ که خود را از پیروان عیسی مسیح (ع) می‌دانند صلح جویی را زیر پا گذاشته و با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران به رفتارهای غیرانسانی نظیر تحریم دارو متوسل می‌شوند.

حیدری اضافه کرد: روشنفکران پیرو حضرت مسیح  این سوال را از قدرت‌های بزرگ بپرسند که این اقدامات و خشونت برعلیه سایر ملت‌ها چه نسبتی با روش و منش حضرت مسیح دارد؟

کد خبر 402497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.