پیشرفت ۵۰ درصدی احداث ساختمان جدید تعاونی مصرف کارمندان شهرداری

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی ساختمان جدید این شرکت در خیابان پروین اعتصامی خبر داد و گفت: در صورت ایجاد نشدن خلل در روند انجام کار این ساختمان تا عید غدیر سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سعید خاکی درگفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ محل فعلی شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری جای پارک و فضای کم آن بود که پس از تغییر رویه، اصلاح قیمت‌ها، تغییر کادر اداری و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه نیروها در راستای مشتری مداری، بروز رسانی تجهیزات و اضافه شدن صندوق فروش، تغییر غرفه‌ها، میزان فروش این فروشگاه تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کرد.

وی تعداد اعضای شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری را پنج هزارو ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: در راستای رفع مشکلات محل فعلی شرکت تعاونی مصرف کارمندان در زمینی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در  محدوده منطقه ۱۰ جانمایی شد تا ساختمان جدیدی با مشارکت بخش خصوصی احداث شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان با بیان اینکه پنج هزار مترمربع از وسعت محل جدید شرکت تعاونی به سطح فروشگاهی و سردخانه و چهار هزار مترمربع آن برای احداث پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته شده است، گفت: پس از اتمام عملیات احداث، دو طبقه از پارکینگ متعلق به شرکت تعاونی و دو طبقه دیگر برای استفاده بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر سفت‌کاری پروژه به اتمام رسیده و با پیشرفت ۵۰ درصدی مراحل نازک‌کاری آن آغاز شده است.

خاکی با بیان اینکه طراح و تولیدکننده تجهیزات فروشگاهی چند طرح مهم به شرکت تعاونی ارائه کرده است، تصریح کرد: برای تجهیز فروشگاه جدید با شرکت‌های تولید کننده تجهیزات فروشگاهی مذاکرات انجام شده است تا بررسی‌های لازم انجام شود.

وی تأکید کرد: راه‌اندازی ساختمان جدید شرکت تعاونی مصرف کارمندان نقطه عطفی در رفاه تمامی کارکنان شهرداری و سهامداران شرکت تعاونی خواهد بود تا حتی سایر شهروندان نیز به راحتی ارزاق، موادپروتئینی، میوه و تره‌بار، پوشاک، لوازم خانگی، صنایع چوبی و منسوجات مورد نیاز خود را با کمترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در تلاش هستیم عید غدیر سال آینده ساختمان جدید شرکت تعاونی مصرف کارمندان واقع در خیابان پروین به طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، گفت: درصدد هستیم کارکنان شهرداری اصفهان کالاهای مرغوب را با بهترین کیفیت و قیمت با نهایت احترام و استاندارد فروشگاهی از این فروشگاه تهیه کنند.

خاکی خاطرنشان کرد: در مجموعه جدید شرکت تعاونی مصرف کارمندان واحد کترینگ، واحد پخت نان سنتی و صنعتی در نظر گرفته شده تا به عنوان هایپر بزرگ در مرکزیت شهر قابل دسترس برای کارکنان شهرداری و حتی سایر شهروندان باشد و خدمات خوبی را ارائه کند.

وی با بیان اینکه شرکت تعاونی کارمندان شهرداری اصفهان در یک فضای کاملاً رقابتی فعالیت می‌کند، گفت: مدیریت شهری اصفهان برای احداث محل جدید این شرکت عزم جدی دارد.

برگزاری چهارمین جشنواره «ولایت تا ولادت»  

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان از برگزاری چهارمین جشنواره فروش با عنوان «ولایت تا ولادت» ویژه کارگران و کارمندان شهرداری اصفهان با اهدای جوایز نفیس خبرداد و گفت: جشنواره ولایت تا ولادت از عید غدیر آغاز شده و تا ولادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

سعید خاکی برای چهارمین جشنواره «ولایت تا ولادت» ۱۱۰ جایزه یک میلیون تومانی به نیت نام مقدس حضرت امیرالمومنین(ع) و ۴۱ بن خرید ۵۰۰ هزارتومانی به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره «ولایت تا ولادت»  ۲۵ بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره اعضای شرکت تعاونی مصرف کارمندان و سهامداران آن در صورت خرید ۱۰۰ هزارتومان کالا و سایر همکاران در صورت خرید ۱۵۰ هزار تومان کالا یک امتیاز برای شرکت در جشنواره دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان تاکید کرد: تاکنون برای برگزاری جشنواره‌ها هیچ ریالی از هزینه‌های شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری هزینه نشده و تمام اعتبارات مورد نیاز با جذب اسپانسر تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران و کارمندان شهرداری اصفهان تا ۲۲ بهمن ماه امسال فرصت دارند با خرید از شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره امتحان کنند.

کد خبر 402491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.