پاشازاده دوباره در تقابل با پرسپولیس، این بار در آبادان

دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری ماهشهر امروز(دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، شهرداری ماهشهر و پرسپولیس تهران بعدازظهر امروز - دوشنبه ۲ دی ماه - در قالب مرجله یک چهار نهایی جام حذفی رودرروی یکدیگر قرار می گیرند. این بازی که قرار بود از ساعت ۱۴ در وزشگاه تختی آبادان برگزارشود، به ساعت ۱۵ آمد و بنا بر اعلام شورای تامین استان خوزستان ظرفیت های سکوهای این استادیوم به طور برابر در اختیار هر دو تیم قرار خواهد گرفت.

سرخ پوشان که چهاردیدار اخیر خود در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشتند، به دنبال ثبت پنجمین پیروزی متوالی خود در جام حذفی هستند. قهرمان فصل گذشته، ابتدا در یک بازی پر حاشیه ماشین رسول خطیبی را در تبریز مغلوب کرد و در دور بعد از سد صنعت نفت گذشت. سابقه حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی نشان می دهد که کار امروز شاگردان کالدرون در آبادان آسان نیست و از پنج مسابقه آخر پرسپولیس در این مرحه از جام حذفی، چهار دیدار آن به ضربات پنالتی کشیده شده است.

شهرداری ماهشهر، زنده کننده خاطره قشقایی

َشهرداری ماهشهر با هدایت پاشازاده، ستاره سابق آبی پوشان پایتخت نتایج به نسبت خوبی را در لیگ دسته دو کشور به دست آورده است. آن ها تا این جای کار با یک بازی کمتر در رده ششم جدول این لیگ حضور دارند و چنان چه  موفق به پیروزی در بازی معوقه خود شوند، به جایگاه سوم جدول رده بندی می روند تا شانس آن ها برای حضور در لیگ یک سال آینده افزایش پیدا کند.

ماهشهری ها در گام اول، اتحاد قلعه رئیسی را شش تایی کرد و درادامه با خلق شگفتی ملوان یکی از پرافتخار ترین تیم های جام حذفی را حذف کرد. در یک هشتم نیز شاگردان پاشازده دربی ماهشهر را برابر استقلال جوان این شهر بردند تا حریف پرسپولیس شوند. شهرداری ماهشهر اگرچه در ظاهر حریف آسانی برای سرخ پوشان به نظر می‌رسد، اما می تواند برای آن ها زنده کننده خاطره حذف چند سال قبل مقابل قشقایی دسته دومی باشد.

جنجال در اردوی پرسپولیس، سرخ پوشان بدون بیرو در آبادن

علیرضا بیرانوند، دروازبان ملی پوش و گلر اول تیم پرسپولیس در چند بازی اخیر و پس‌از بازگشت وی از مراسم اعلام بهترین بازیکن آسیا درهنگ کنگ نیمکت نشین شده، و جایش را به رادشوویچ داده است. اگرچه گفته می شد نیمکت نشینی وی به دلیل مصدومیت باشد، اما به نظر کالدرون او را به دلایل دیگری درترکیب‌تیم اش قرار نداده است.

دیروز پس این که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس لیست ۱۸ نفره بازیکنان این تیم برای حضور در آبادان را اعلام می کرد، اسمی از بیرانوند را در آن قرار نداد تا باعث ناراحتی و دلخوری این دروازبان شود. حتی خبرهایی مبنی بر مجادله او و کالدرون نیز مخابره شد اما باشگاه پرسپولیس آن را شایعه خواند و منکرش شد.

با این حال عصر روز گذشته بیرانوند در دفتر باشگاه حاضر شد و با انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس جلسه ای را برگزار کرد. اگرچه بیرو حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد، اما به گفته آن ها وی هنگام ورود و خروج به باشگاه اعصبانیت اش کاملا مشخص بوده و به نظر چندان رابطه او با پرسپولیس در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد.

کد خبر 402488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.