آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن را تهدید کرد

مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن اصفهان گفت: محمدی سه روز فرصت دارد اسناد ۱۰۰ میلیارد بدهی که من در باشگاه باقی گذاشتم را در رسانه‌ها منتشر کند.

به گزارش ایمنا، سعید آذری به صحبت های جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن واکنش نشان داد و گفت: براساس درخواست هواداران فوتبال و به ویژه طرفداران ذوب‌آهن که از روز گذشته در صفحه شخصی‌ام خواستار این شدند که به اتهامات مدیرعامل کنونی ذوب‌آهن پاسخ بدهم، از طریق رسانه شما اعلام می‌کنم که محمدی سه روز فرصت دارد اسناد ۱۰۰ میلیارد بدهی که من در باشگاه باقی گذاشتم را در رسانه‌ها منتشر کند. مدیری که همه می‌دانند برای چه به ذوب‌آهن آمده و به قولی این باشگاه را پله کرده تا به اهداف دیگر برسد. وقتی چنین اظهار نظری می‌کند، باید پاسخگوی اظهاراتش باشد.

وی افزود: این صحبت من پیرو درخواست‌های متعدد هواداران ذوب‌آهن در صفحه شخصی‌ام است. اگر این اسناد از امروز تا سه روز آینده منتشر نشود، به دلیل تشویش اذهان عمومی، تهمت و افترا و خدشه‌دار کردن چهره مدیری که ۱۵ سال خالصانه در این فوتبال زحمت کشیده، از محمدی و آقایانی که به او خط دادند، شکایت خواهم کرد. 

آذری ادامه داد: محمدی باید در این سه روز ادعایش را ثابت کند که چگونه باشگاهی که نه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و نه در سازمان لیگ به عنوان تیم بدهکار معرفی شده، چگونه ۱۰۰ میلیارد بدهی دارد؟ تأکید می‌کنم، اگر ادعای محمدی ثابت نشود، از طریق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. 

مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن با اشاره به ادعای محمدی پیرامون رضا شکاری نیز گفت: برای مدیری که نمی‌داند بین حق ترانسفر و حق آموزش تفاوت وجود دارد، متأسفم. با پیگیری‌هایی که کرده بودم، ۱۰۵ هزار یورو باشگاه روبین‌کازان به ذوب‌آهن بابت حق آموزش شکاری پرداخت کند که در کمال تعجب، این باشگاه هنوز شماره حسابی را برای دریافت این پول اعلام نکرده است. جالب است بدانید از طریق یک وکیل ایتالیایی نیز پرونده دیگری تشکیل داده‌ایم که بتوانیم هزینه حق ترانسفر شکاری را هم دریافت کنیم. 

آذری عنوان کرد: اینکه چرا هنوز شماره حسابی معلوم نشده، برای ما هم مبهم است. مدیری که نمی‌داند بین حق آموزش و حق ترانسفر تفاوت وجود دارد، باید برای او و مجموعه‌ای که او را استخدام کرده گریست.

منبع: فارس

کد خبر 402472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.