بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج در راستای کاهش آسیب‌های زیست محیطی، افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از امکانات موجود تعمیر و بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهری باز گشت.

به گزارش ایمنا، اظهار کرد: استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل و عمومی یکی از راهکارهای مهم در راستای کاهش ترافیک است.

وی عنوان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قطعاً در ترغیب شهروندان برای تردد در سطح شهر بسیار تاثیر گذار است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان خرید اتوبوس‌های جدید برای این سازمان امکان‌پذیر نیست، بنابراین لزوم بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی بسیار حائز اهمیت است.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: در ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج تعداد ۱۲۳ دستگاه اتوبوس شامل ۶۸ دستگاه در بخش خصوصی و ۵۵ دستگاه در بخش دولتی مشغول به فعالیت است.

وی از تعمیر و نوسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیای ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های زیست محیطی، افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از امکانات موجود، ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: هزینه انجام عملیات تعمیر و بازسازی از محل اعتبارات داخلی سازمان جهت فعالیت مجدد در تمامی خطوط و سرویس‌دهی تامین شده است.

کد خبر 402463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.