تخلیه غیرمجاز زباله عامل آبگرفتگی معابر شهری است

شهردار خرم‌آباد گفت: بسیاری از آبگرفتگی‌ها در سطح کشور و خرم‌آباد به دلیل ریختن زباله در سطح خیابان و معابر است که رفع این معضل، قبل از انجام طرح‌های بهسازی عمرانی و زیرساختی به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، محمد شریفی‌مقدم اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات، حجم بسیاری از طرح‌های بازسازی سیل آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال با جذب اعتبارات بالا، احداث دیواره ساحلی و ترمیم پل‌های آسیب‌دیده تمام شود.

وی ادامه داد: سیل فروردین امسال موجب خسارات زیادی در خرم‌آباد و نگرانی مردم شد به همین جهت ساماندهی رودخانه خرم رود از اولویت‌های مهم شهرداری است تا شهروندان به آرامش نسبی برسند.

شهردار خرم‌آباد اضافه کرد: بسیاری از آبگرفتگی‌ها در سطح کشور و خرم‌آباد به دلیل ریختن زباله در سطح خیابان و معابر است که رفع این معضل، قبل از انجام طرح‌های بهسازی عمرانی و زیرساختی به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

شریفی‌مقدم گفت: شهدای بسیاری برای رشد و بالندگی این نظام جانفشانی کرده‌اند، بنابراین نباید مسئولان و یا رسانه‌ها به نحوی عمل کنند که مردم به نظام بدبین شوند و لازمه این مهم اطلاع‌رسانی درست و به موقع از اقدامات انجام شده و شرایط کشور است.

وی با بیان اینکه خرم‌آباد شهر صنعتی نیست و درآمد اقتصادی بالایی ندارد تصریح کرد: پرداخت به موقع عوارض مردمی، شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی و انجام وظایف محوله کمک می‌کند.

شهردار خرم‎آباد گفت: با توجه به اینکه ساماندهی و ایمن سازی حاشیه رودخانه شهر دغدغه جدی مردم است، لایروبی و احداث دیواره های ساحلی از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 402455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.