خروج اتوبوس‌های دودزا از چرخه سرویس‌دهی در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا سرویس‌دهی اتوبوس‌های دودزا متوقف و به مراکز تعمیراتی اعزام می‌شوند.

سعید حسینقلی‌زاده مقدم در گفتوگو با خبرنگار ایمنا،  اظهار کرد: حمل و نقل عمومی تاثیر مستقیمی بر کاهش آلودگی هوا دارد و در این بین سهم ناوگان اتوبوسرانی بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه معاینه فنی اتوبوس‌هااز اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: تمامی ناوگان با نظارت ویژه‌ای پس از بررسی درتعمیرگاه  به مراکز معاینه فنی اعزام می‌شوند.

حسینقلی زاده مقدم با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: تداوم استفاده از گازوئیل با استاندارد یورو ۴، الزام اتوبوسرانان به خاموش‌کردن ناوگان در پایانه‌ها در طول ساعات سرویس‌دهی روزانه نیز از دیگر اقدامات این سازمان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده اتوبوس و یا مینی‌بوس دودزا در شهر مراتب را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و یا اداره بازرسی سازمان با شماره ۳۳۲۳۵ و همچنین سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۸۸۸ اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به خارج کردن از خط و تعمیر آن اقدام شود.

کد خبر 402433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.