تلفیق ۳۳ اِلمان بهار ۹۹ با گل‌آرایی و فضای سبز در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در نوروز سال آینده ۳۳ اِلمان با گل‌آرایی و فضای سبز تلفیق شده است.

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اِلمان‌های نوروزی سال ۹۹ بسیار متنوع، مفهومی و از کیفیت خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار است، اظهار کرد: برخی اِلمان‌ها که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار گرفته با تغییرات و جانمایی جدید در نوروز سال آینده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛  همچنین اِلمان‌های شهری، متناسب با ایام نوروز و فصل بهار جانمایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: مراحل داوری بیش از ۸۰ اِلمان ویژه نوروز ۹۹ انجام شده که ۳۳ اِلمان با گل آرایی و فضای سبز تلفیق شده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل اجرایی بسیاری از پروژه‌های بوستان‌های سطح شهر در سال ۹۹ به پایان خواهد رسید، گفت: اولویت اجرا در بوستان خورشید، تکمیل شبکه برق و ایجاد باغ رنگ‌ها است که با اضافه شدن ۹ هکتار به مساحت آن در سال‌های آینده، شاهد ایجاد یک پارک ۱۰ هکتاری کامل خواهیم بود.

یعقوبی با بیان اینکه در بوستان وکیل‌آباد، آبرسانی و ذخیره‌سازی آب از اولویت‌های اجرایی در سال آینده است، تصریح کرد: به همین منظور مخازنی برای آبیاری فضای سبز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است تمام کسری‌های باغ صخره‌ای در سال ۹۸ تکمیل شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه ایجاد مسیر شادی در پارک بهار در دست اقدام است، مقرر شده تا مدیر دفتر فنی شهرداری ظرف ۱۰ روز آینده طرح اسناد را برای تکمیل پروژه ارائه دهد.

کد خبر 402430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.