ساخت دریاچه مصنوعی در دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تاکنون برای ساخت دریاچه مصنوعی دوگنبدان هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری با بیان اینکه پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان در زمینی به مساحت ۶۵ هزار مترمربع در حال ساخت است، اظهار کرد: از این مجموع ۴۵ هزار مترمربع پارک و بقیه دریاچه مصنوعی است.

وی اضافه کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد مدتی به دلیل نبود اعتبار راکد مانده بود که با اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سال‌جاری هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۱ آغاز شد و برای تکمیل آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ظفری با بیان اینکه در کنار این طرح بزرگ، احداث فضای سبز و محوطه‌سازی و ایجاد کانال سیل‌بند نیز در حال اجرا است گفت: محوطه‌سازی و فضای سبز دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، نفت و توزیع متوازن به طرح‌های عمران شهری دوگنبدان اختصاص یافت.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: از این میزان اعتبارات ۱۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح دریاچه مصنوعی در نظر گرفته شده است.

ظفری خاطرنشان کرد: طرح ایستگاه کارکنان دولت تا باغ فردوس، جدول و رفوژ میدان سه‌راهی و ساماندهی بازارچه توحید تا بازار روز از مهم‌ترین طرح‌های عمران شهری در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی بازارچه کوی سادات با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال از محل درآمد شهرداری در دست اجرا است.

شهردار دوگنبدان گفت: ۴۲ واحد تجاری در این بازارچه با هدف خدمات‌رسانی بهتر به کوی سادات و اسلام‌آباد، ایجاد رقابت در توزیع کالاهای اساسی، تشویق ساکنان به تولید صنایع دستی و ایجاد محیط مطلوب و کاهش میزان بناهای ناکارآمد و آسیب‌پذیر ساخته خواهد شد. 

کد خبر 402429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.