دیدار حساس هفته زیر نگاه تیزبین داوران اصفهانی

قضاوت حساسترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بر عهده دو دوار اصفهانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور هفته بیست و دوم این رقابت ها با برگزاری هفت دیدار امروز -دوشنبه ۲ دیماه- پیگیری خواهد شد. سوت شروع تمام دیدارهای این هفته ساعت ۱۷ در هفت شهر مختلف به صدا در خواهد آمد.

جدال ۶ امتیازی هفته؛ حفاری اهواز شهروند ساری

شهروند ساری در سالن امام رضا میهمان حفاری اهواز است؛ شاگردان رضا لک هفته گذشته در مقابل گیتی پسند به تساوی سه بر سه رضایت دادند تا گیتی پسند دست خالی به خانه برنگردد. حفاری اهواز که به تازگی دست به تغییر کادر فنی خود زده است و علاسوند را که سابقه اختلافی کوتاه مدت را با باشگاه حفاری داشت جایگزین مراقی کرده است در آخرین دیدار در مقابل شاگردان مهرداد جابری با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شدند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه سه بر صفر در هفته نهم به نفع شهروند به اتمام رسیده است.

قضاوت این دیدار بر عهده حسین وحدتی، کاظم مرادی و روح الله مطهری خواهد بود؛ همچنین فرهاد حسینیان به عنوان ناظر از استان کرمانشاه در این دیدار حضور خواهد داشت.

تا پیش از انجام دیدار های هفته بیست و دوم؛ حفاری اهواز با ۳۱ امتیاز در رده هشتم و شهروند ساری نیز با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند و این رویارویی به نوعی برای هر دو تیم حکم یک بازی شش امتیازی را خواهد داشت.

جدال بالا و پائین جدول؛ گیتی پسند اصفهان اهورا بهبهان

گیتی پسند در سالن پیروزی میزبان اهورا بهبهان است؛ گیتی پسندی ها هفته گذشته در مقابل سکاندار سابق خود نتوانستند واپسین دقایق را به خوبی پشت سر بگذارند تا با یک برد شیرین به شهرشان برگردند و با تساوی سه بر سه توانستند تنها یک امتیاز را به حساب خود واریز کنند.

اهورا بهبهان هفته گذشته در مقابل شاهین کرمانشاه قعر جدولی نتوانست دوام بیاورد و با نتیجه چهار بر دو مغلوب تیم کرمانشاهی شد تا سه امتیاز ارشمندی که می توانست اهورا را از جمع قعرنشینان جدول دور کند به راحتی از دست بدهد. در دور رفت گیتی پسند و اهورا  به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

والکس دوس سانتوس بازیکن ۲۶ ساله مگنوس برزیل روز گذشته پس از حضور در ایران رسماً به گیتی پسند پیوست. این بازیکن همراه با مگنوس در سال جاری قهرمان جام باشگاه های جهان و نایب قهرمان لیگ برتر برزیل شده است و سابقه حضور در تیم ملی برزیل را دارد؛ ولی احتمال حضور این بازیکن در دیدار گیتی پسند و اهورا بدلیل زمانبر بودن پروسه صدور کارت بازی، نزدیک به صفر خواهد بود.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا رمضانی، حسین توانا و مصطفی زینی خواهد بود؛ همچنین محمد فرجی از استان قم در این دیدار به عنوان ناظر حضور خواهد داشت.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند با ۴۳ امتیاز در رده دوم و اهورا بهبهان نیز با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

با اعلام باشگاه گیتی پسند دیدار این تیم با اهورا بهبهان پخش زنده ندارد ولی تماشای این دیدار برای هواداران رایگان خواهد بود.

تلاش بندری ها برای فرار از قعر نشینی؛ آذرخش بندرعباس هایپرشهر شاهین‌شهر

آذرخش بندرعباس در سالن فجر میزبان هایپرشهر شاهین شهر است؛ بازیکنان آذرخش پس از آنکه در دیدار مقابل فرش آرا حاضر نشد و اگر در دیدار مقابل مس سونگون در هفته گذشته نیز حاضر نمی شد طبق قوانین به لیگ دسته دوم سقوط می کرد؛ در سالن پور شریفی مقابل مس سونگون صف‌آرایی کردند که در نهایت با نتیجه چهار بر یک مغلوب شاگردان افضل شدند تا به دلیل تفاضل گل نا مناسب تری که نسبت به شاهین کرمانشاه دارد به قعر جدول تکیه بزند.

هایپرشهر که تا چندی پیش حال و روز خوبی نداشت و از ابتدای فصل تاکنون دوبار دست به تغییر راس هرم کادر فنی خود زده است؛ اینبار در مقابل حفاری اهواز خوش درخشید و شاگردان علاسوند را با نتیجه سه بر یک درهم شکست. در رور رفت هایپرشهر و آذرخش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید سلیمانی، پیام سهرابی و میلاد مستان خواهد بود همچنین عبدالکریم سیستانی از استان فارس به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم آذرخش بندرعباس با ۱۴ امتیاز قعر نشین جدول رده بندی و هایپرشهر با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند.

شاهینی ها در کمین دومین طعمه؛ شاهین کرمانشاه ستارگان ورامین

شاهین کرمانشاه در سالن شهید بهشتی میزبان ستارگان ورامین است؛ شاهینی ها هفته گذشته در مقابل اهورا بهبهان با جان و دل جنگیدند تا با نتیجه چهار برد دو سه امتیاز شیرین بدست بیاورند و خود را از قعر جدول رهایی دهند.

شاگردان داورزنی هفته گذشته در مقابل هتریک بیضایی نتوانستند دوام بیاورند و تا ستارگان ورامین با نتیجه سه بر دو مغلوب ارژن شیراز شود. در دو رفت شاهین کرمانشاه توانست با نتیجه سه بر یک ستارگان ورامین را شکست دهد.

قضاوت این دیدار برعهده سید سجاد فتحی، مجتبی بختیاریان و محمد جواد بابلی خواهد بود همچنین هرمز مشفق از استان همدان به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم شاهین کرمانشاه با ۱۴ امتیاز به واسطه تفاضل گل بهتر از آذرخش بندرعباس در رده سیزدهم جدول رده بندی و ستارگان ورامین با ۳۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

دیدار حساس هفته؛ سوهان محمدسیما قم مس‌سونگون ورزقان

سوهان محمدسیما قم در سالن شهید حیدریان میزبان مس سونگون است؛ شاگردان غیاثی هفته گذشته در مقابل فرش آرا مشهد با نتیجه سه بر یک نتیجه را واگذار کردند تا روند ناکامی هایشان ادامه دار باشد. مس سونگون هفته بیست و یکم در یک دیدار خانگی با نتیجه چهار بر یک آذرخش را شکست داد تا هم خود را بیشتر از قبل به صدر و هم آذرخش بندر عباس را به قعر جدول وصل کند. در دور رفت سوهان محمد سیما و مس سونگون به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

قضاوت این دیدار بر عهده علی حفیظی، صادق محمدی و محمد داوودپور خواهد بود همچنین علیرضا رجبی از استان خراسان رضوی در این دیدار به عنوان ناظر حضور خواهد داشت. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم مس سونگون با ۴۷ امتیاز صدر نشین بلامنازع جدول رده بندی و سوهان محمد سیما نیز ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

جدال میانه جدولی ها؛ ارژن شیراز سن ایچ ساوه

ارژن شیراز در سالن شهید ابوالفتحی میزبان سن ایچ ساوه است؛ هفته گذشته شاگردان داورزنی در مقابل هتریک بیضایی تاب مقاومت نداشتند و در نهایت ارژن شیراز با نتیجه سه برد دو توانست به سه امتیاز خارج از خانه ارزشمند دست پیدا کند.

سن ایچ هفته گذشته در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه پنج بر صفر مقاومت البرز را در هم شکست. شاگردان اصغری مقدم در دور رفت موفق شدند با نتیجه پنج بر دو از سد ارژن گذر کنند.

قضاوت این دیدار بر عهده علی پور افشار، علی اسماعیل سزاری و رحیم محمدی خواهد بود همچنین علیرضا یگانه از استان فارس به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت.

پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم ارژن با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی و سن ایچ با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

جدال بی تفاوت های هفته؛ مقاومت البرز فرش آرا مشهد

مقاومت البرز در سالن انقلاب میزبان فرش آرا مشهد است؛ مقاومت البرز در آخرین دیدار خود با پنج گل در مقابل سن ایچ زانو زد ولی فرش آرا در مقابل شاگردان غیاثی خوش درخشید و توانست با نتیجه سه بر یک پیروز میدان باشد. فرش آرایی ها در دور رفت مقاومت البرز را با نتیجه پنج بر دو شکست دادند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدعلی ترحمی، رضا وثوقی و مهدی کرد خواهد بود همچنین سید عباس بهروش از استان مازندران به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم مقاومت البرز با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی و فرش آرا با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

کد خبر 402425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.